Sunday , December 17 2017

शौहर के हाथों बीवी के आशिक़ का क़त्ल

हैदरआबाद 18 अक्टूबर: शौहर के हाथों बीवी के आशिक़ के क़त्ल की संगीन वारदात कुशाईगुडा इलाके में पेश आई। कुशाईगुडा पुलिस के मुताबिक 40 साला बी श्रीनिवास नामी शख़्स का बेरहमाना अंदाज़ में क़त्ल करदीया गया।

बताया जाता हैके श्रीनिवास का क़त्ल सिरीनु के हाथों हुआ जो इस का पुराना किरायादार था। ये लोग पहले कैलाशनगर हाउजिंग बोर्ड कॉलोनी मोलाअलीٰ में रहते थे। श्रीनिवास बीवी के हमिराह इसके मकान में किराये से रहता था। इस दौरान मक्तूल मकानदार ने क़ातिल किरायेदार की बीवी से दोस्ती करली और ये दोस्ती नाजायज़ ताल्लुक़ात में बदल गई।

सिरीनु की ग़ैरमौजूदगी में मकानदार अक्सर मकान में वक्त गुज़रा करता था। इस बात का पता चलने के बाद सिरिनु ने मकान ख़ाली करदीया और दूसरी जगह मुंतकिल होगया। ताहम साबिक़ मकानदार इस मुक़ाम पर भी आने लगा।

इस की हरकत से मियाँ बीवी में झगड़े शुरू होगए और सिरीनु ने अपनी बीवी को माएके रवाना करदीया, जिस के बाद मनसूबा तैयार करते हुए साबिक़ मकानदार को अपने मकान तलब क्या और मए नोशी की दावत दी। मक्तूल ग़लत फ़हमी में साबिका किरायेदार के मकान पहुंच गया दोनों ने कसरत से शराब नोशी की। इस दौरान सिरीनु ने कुल्हाड़ी से श्रीनिवास का क़त्ल करदीया और फ़रार इख़्तयार करली। पुलिस मसरूफ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT