शौहर को क़तल के बाद पका कर खाने की कोशिश , बीवी गिरफ़्तार

शौहर को क़तल के बाद पका कर खाने की कोशिश , बीवी गिरफ़्तार

कराची 26 नवंबर (यू एन आई ) बिला इजाज़त दूसरी शादी का इरादा रखने वाले एक शौहर को भांजे के इश्तिराक से क़तल करने के बाद इस का गोश्त पकाने की कोशिश करनेवाली एक ख़ातून को यहां पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया है ।शाह फ़ैसल कॉलोनी में पुलिस ने कल छा

कराची 26 नवंबर (यू एन आई ) बिला इजाज़त दूसरी शादी का इरादा रखने वाले एक शौहर को भांजे के इश्तिराक से क़तल करने के बाद इस का गोश्त पकाने की कोशिश करनेवाली एक ख़ातून को यहां पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया है ।शाह फ़ैसल कॉलोनी में पुलिस ने कल छापामार कर 32 साला ज़ैनब बीबी और इस के 22 साला भांजे ज़हीर को गिरफ़्तार कर लिया।

ज़ैनब बीबी पर इल्ज़ाम है कि उन्हों ने अपने भांजा की मदद से अपने शौहर अहमद अब्बास को इस लिए मार डाला कि वो उन से इजाज़त लिए बगै़र ही दूसरी शादी का इरादा रखता था।पुलिस ने इंसानी गोश्त से भरा एक पियाला भी बरामद कर लिया है, जो मुल्ज़िमा पकाने के लिए तैय्यार कर रही थी। पुलिस को वारदात की इत्तिला हमसाइयों ने दी थी।पुलिस के मुताबिक़ मुबय्यना आला क़तल भी बरामद कर लिया गया है, जिस की मदद से ज़ैनब और इस के भांजे ज़हीर ने मुबय्यना तौर पर क़तल की ये वारदात सरअंजाम दी।

मुल्ज़िमा पर इल्ज़ाम है कि उन्हों ने अहमद अब्बास को क़तल किया और इस के जिस्म के छोटे छोटे टुकड़े कर दिये। गोश्त के इन टुकड़ों को पक्का नेकी कोशिश जारी थी कि पुलिस ने छापा मारा और मुल्ज़िमा को हिरासत में ले लिया।मुक़ामी पाकिस्तानी निजी टैलीविज़न चैनलों में ऐसे लर्ज़ा ख़ेज़ मुनाज़िर भी दिखाए गई, जिन में चूल्हे पर पकने के लिए इंसानी गोश्त से भरा पियाला तैय्यार था।पुलिस ने इस मुआमले से वाबस्ता मुहर्रिकात और हक़ायक़ जानने केलिए तफ़तीश शुरू कर दी है।

Top Stories