Sunday , December 17 2017

श्रद्धा अस्क़ाम :तृणमूल कांग्रेस अरकान का वाक आउट

नई दिल्ली

नई दिल्ली

तृणमूल कांग्रेस अरकान ने अपने मौक़िफ़ पर अटल रहते हुए आज भी हुकूमत पर श्रद्धा अस्क़ाम में सी बी आई के बेजा इस्तेमाल का इल्ज़ाम लगाया और लोक सभा से दो मर्तबा वाक आउट किया। हुकूमत ने कहा कि वो इस मसले पर बेहस के लिए तैयार है। टी एमसी लीडर स्वगता राय ने वक़फ़ा सिफ़र के दौरान ये मसला उठाते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि तहक़ीक़ाती एजेन्सी को मग़रिबी बंगाल हुकूमत को कमज़ोर करने सियासी मक़सद बरारी के लिए इस्तेमाल किया जा रहा है ।

उन के इस रिमार्क पर हुक्मराँ जमात के कई अरकान बतौर-ए‍-एहतेजाज उठ खड़े हुए और स्पीकर सुमित्रा महाजन ने दूसरे रुकन को बात करने की इजाज़त दी। उन्होंने स्वगता राय को बात करने की इजाज़त देने से पहले ये वाज़िह कर दिया था कि वो कोई इल्ज़ाम आइद नहीं करेंगे लेकिन उन्होंने ये मसला उठाते हुए हुकूमत पर वफ़ाक़ी ढांचा को कमज़ोर बनाने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि नेशनल रूरल इम्पलाइमेंट ग्यारंटी प्रोग्राम के फंड्स भी रोके जा रहे हैं।

उन्होंने बात करने की इजाज़त ना देने पर बरहमी का इज़हार किया और दीगर अरकान के साथ नारेबाज़ी करते हुए बतौर-ए‍-एहतेजाज एवान से वाक आउट कर दिया। क़ब्लअज़ीं स्वगता राय ने वज़ीरे फ़रोग़ इंसानी वसाइल पर एवान को गुमराह करने का इल्ज़ाम आइद किया जिस में कहा गया है कि क्रिसमस के दिन स्कूलस को तक़रीरी, तहरीरी और दीगर मुक़ाबले मुनाक़िद करने की हिदायत देते हुए कोई सरकारी सेक्युल‌र जारी नहीं किया गया।

उन्होंने स्पीकर से मुतालिबा किया कि वो वज़ीरे फ़रोग़ इंसानी वसाइल को अपना बयान दुरुस्त करने की हिदायत दें। इस पर सुमित्रा महाजन ने कहा कि उन्होंने वज़ीर को हक़ायक़ पर मबनी रिपोर्ट पेश करने के लिए कहा है।

TOPPOPULARRECENT