Wednesday , December 13 2017

श्रीनगर का बख़्शी स्टेडियम फ़ौजी छावनी में तबदील

श्रीनगर, 25 जनवरी: ( पी टी आई) यौम जमहूरीया के पेशे नज़र वादी कश्मीर में सेक्यूरिटी में शदीद इज़ाफ़ा कर दिया गया है जबकि बख़्शी स्टेडियम में हफ़्ता को होने वाली परेड की ज़बरदस्त रीहर्सल भी की गई । शहर में पुलिस और नियम फ़ौजी दस्तों की ज़ाइद त

श्रीनगर, 25 जनवरी: ( पी टी आई) यौम जमहूरीया के पेशे नज़र वादी कश्मीर में सेक्यूरिटी में शदीद इज़ाफ़ा कर दिया गया है जबकि बख़्शी स्टेडियम में हफ़्ता को होने वाली परेड की ज़बरदस्त रीहर्सल भी की गई । शहर में पुलिस और नियम फ़ौजी दस्तों की ज़ाइद तादाद को तैनात किया गया । इलावा अज़ीं शहर में दाख़िल होने वाले मुख़्तलिफ़ रास्तों पर भी ज़ाइद फोर्सेस की तैनाती अमल में आई है ।

सरकारी ज़राए ने बताया कि हर साल 15 अगस्त और 26 जनवरी को सबसे ज़्यादा फ़िक्र अस्करीयत पसंदों से लाहक़ रहती है कि कहीं वो यौम आज़ादी और यौम जमहूरीया प्रोग्रामों को दिरहम ब्रहम ना कर दें कहीं ख़ूँरेज़ी ना हो ।शहर में दाख़िल होने वाली गाड़ीयों की तलाशी के लिए भी कई मुक़ामात पर रुकावटें खड़ी की गई हैं ।

एहतियाती इक़दामात के तौर पर यौम जम्हूरीया तक़रीबात के कलीदी मुक़ाम बख़्शी स्टेडीयम के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ की सड़कों की नाकाबंदी कर दी गई है । पुलिस के इलावा श्रीनगर म्यूनसिंपल कारपोरेशन के अरकान सड़क पर जमी बर्फ़ को हटाने में भी शबाना रोज़ मसरूफ़ हैं ।

याद रहे कि गुज़शता कुछ दिनों से श्रीनगर में मुतवातिर बर्फ़बारी हो रही है । म्यूनसिंपल कारपोरेशन के अमला के इलावा पुलिस को भी इस बात का अंदेशा हैकि अगर सड़कों से बर्फ़ साफ़ नहीं की गई तो हो सकता है कि अस्करीयत पसंद धमाको अशीया को बर्फ़ के अंदर छुपाने में कामयाब हो जाएंगे ।

लिहाज़ा बर्फ़ को सड़कों से हटा देना ही बेहतर है । याद रहे कि वादी के दीगर ज़िलई हेड क्वार्टर्स में भी इसी नौईयत की सेक्यूरिटी पर अमल किया जा रहा है ताकि यौम जमहूरीया तक़रीबात को पुरअमन तरीक़े से मनाए जाने को यक़ीनी बनाया जा सके । दरीं असना रियासती पुलिस इंटेलीजेंस विंग के एक सीनीयर ओहदेदार ने कहा कि फ़िलहाल ऐसी कोई खु़फ़ीया इत्तिलाआत नहीं हैं कि अस्करीयत पसंद हमलों का इरादा रखते हैं लेकिन इसका मतलब ये नहीं कि सेक्यूरिटी के नाम पर पुलिस हाथ पर हाथ रखे बैठी रहे । हम अस्करीयत पसंदों को कोई मौक़ा देना नहीं चाहते । दरीं असना बख़्शी स्टेडीयम में मुकम्मल ड्रेस रीहर्सल का सिलसिला जारी है।

TOPPOPULARRECENT