Saturday , December 16 2017

श्रीनगर में अस्करीयतपसंद हमला एक सी आई ऐस एफ़ फ़ौजी हलाक

मर्कज़ी सनअती सयानत फ़ौज का एक सिपाही हलाक और दूसरा ज़ख़मी कर दिया गया जबकि शहर श्रीनगर के क़लब में अस्करीयतपसंदों ने हमला किया। इक़बाल पार्क के क़रीब ये हमला 10.25 बजे दिन किया गया जबकि सी आई ऐस एफ़ के दो सिपाही पार्क के क़रीब पर हुजूम बाज़ा

मर्कज़ी सनअती सयानत फ़ौज का एक सिपाही हलाक और दूसरा ज़ख़मी कर दिया गया जबकि शहर श्रीनगर के क़लब में अस्करीयतपसंदों ने हमला किया। इक़बाल पार्क के क़रीब ये हमला 10.25 बजे दिन किया गया जबकि सी आई ऐस एफ़ के दो सिपाही पार्क के क़रीब पर हुजूम बाज़ार में ख़रीदारी कररहे थे।

पुलिस के बमूजब अस्करीयत पसंद दो थे। उन्होंने साइलंसर नसब किए हुए पिस़्तौलों से इंतिहाई कम फ़ासले से दोनों फ़ौजीयों पर गोलीयां चलाई,ये दोनों फ़ौजी उस वक़्त ग़ैर मुसल्लह थे।शदीद ज़ख़मी दोनों सिपाहीयों को मुक़ामी हस्पताल मुंतक़िल किया गया लेकिन एक सिपाही ज़ख़मों से जांबर ना होसका जबकि दूसरे का ईलाज जारी है।

सयान्ती अफ़्वाज ने पूरे इलाक़े का मुहासिरा कर लिया है और हमला आवरों की तलाश जारी है। फ़ौज के अरकान अमला के ख़िलाफ़ अस्करीयत पसंदों का हमला एक तवील वक़फे के बाद वादी जम्मू-ओ-कश्मीर में करने का वाक़िया पेश आया है।

TOPPOPULARRECENT