Wednesday , December 13 2017

श्रीलंका की कमज़ोरी से फ़ायदा उठाएंगे : मुशफ़िकुर रहीम

ढाका 28 फ़रव‌री : बंगला देशी क्रिकेट टीम के कप्तान मुशफ़िकुर रहीम ने कहा है कि माज़ी में श्रीलंका के ख़िलाफ़ हमारी खराब‌ कारकर्दगी रही है और 2001 ई से लेकर अब तक श्रीलंका के ख़िलाफ़ तमाम टेस्ट मुक़ाबलों में हार‌ हुई है ताहम टीम इस मर्तबा कुछ मुख़्तलिफ़ करने की भरपूर सलाहियत रखती है ।

मुखालिफ‌ टीम की कमज़ोरी से फ़ायदा उठाने की कोशिश करेंगे । उन्होंने कहा कि श्रीलंका के ख़िलाफ़ हमारा रिकार्ड बहुत ख़राब है लेकिन हमारी कोशिश है कि जैसे टीम ने वैस्ट इंडीज़ को वन्डे मुक़ाबलों में शिकस्त से दो-चार किया था इस मर्तबा भी टीम वैसे ही जोश-ओ-जज़बे के साथ मैदान में उतरे और उम्दा खेल का मुज़ाहरा करे ।

उन्होंने कहा कि श्रीलंका के साबिक़ कप्तान और बैटस्मेन महेला जैवरधने और कुमार संगाकारा के अन फिट होने की वजह से बैटिंग लाईन कमज़ोर है और स्पिनर मुरलीधरन और फ़ास्ट बोलर चमिंदा वास की सबकदोशी के बाइस बौलिंग शोबा भी कमज़ोर है ।

दौरा श्रीलंका हमारे लिए एक ज़बरदस्त मौक़ा है कि हम मुख़ालिफ़ टीम की कमज़ोरीयों से फ़ायदा उठाएं और इन्फ़िरादी तौर पर बेहतर खेलने की कोशिश करें । बंगलादेश ने दो नए नौजवान खिलाड़ियों को टेस्ट टीम में शामिल किया है इन दोनों खिलाड़ियों ने वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ नुमायां कारकर्दगी का मुज़ाहरा किया था ।

याद रहे कि ऑल राउंडर शकीब उल-हसन ज़ख़मी होने के बाइस दौरा श्रीलंका में शिरकत से महरूम हैं ।

TOPPOPULARRECENT