Sunday , January 21 2018

श्रीलंका के ख़िलाफ़ उसमान ख़ान को मौक़ा देने का इमकान

तजुर्बाकार फ़ास्ट बोलर उमर‌ गुल के अन फिट‌ होने के बाद इस बात के इमकानात रोशन हैं कि ख़ैबर एजेंसी के 19 साला बाएं हाथ के फ़ास्ट बोलर उसमान ख़ान श्रीलंका के ख़िलाफ़ पाँच वन्डे मुक़ाबलों की सीरीज़ में पाकिस्तान टीम में जगह बनाने में कामया

तजुर्बाकार फ़ास्ट बोलर उमर‌ गुल के अन फिट‌ होने के बाद इस बात के इमकानात रोशन हैं कि ख़ैबर एजेंसी के 19 साला बाएं हाथ के फ़ास्ट बोलर उसमान ख़ान श्रीलंका के ख़िलाफ़ पाँच वन्डे मुक़ाबलों की सीरीज़ में पाकिस्तान टीम में जगह बनाने में कामयाब होजाएंगे।

ओपनर शरजील ख़ान को भी वन्डे टीम में मौक़ा दिया जाएगा। जबकि ओपनर नासिर जम्शेद,ऑलराउंडर शुऐब मलिक,अब्दूर्रज़्ज़ाक़ और वहाब रियाज़ वन्डे टीम का हिस्सा नहीं होंगे। उसमान ख़ान शनवारी ने ज़रई तरक़्क़ीयाती बैंक की जानिब से डिपार्टमेंटल के टी 20 क्रिकेट टूर्नामेंट फाईनल में पाँच खिलाड़ियों को आउट करके मैन आफ़ दी मैच और टूर्नामेंट के बेहतरीन खिलाड़ी का ऐवार्ड हासिल किया।

उनकी पाँच विकटों में मिसबाहुल-हक़ की अहम विकेट भी शामिल थी। वो सिफ़र पर आउट हुए थे। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ सलेक्टर्स उसमान ख़ान शनवारी की रफ़्तार और सलाहियत से मुतास्सिर हुए हैं। उमर‌ गुल घुटने के ऑप्रेशन के बाद अभी तक मुकम्मल सेहत याब नहीं होसके हैं। हालाँकि उमर‌ गुल का कहना है कि वो फिट हैं।

ऑप्रेशन के बाद उमर गुल ने कोई फ़स्ट क्लास मैच नहीं खेला है। लेकिन वो टी0 और वन्डे मैच खेलना चाहते हैं। उनके मुकम्मल फिट ना होने के बाद उसमान ख़ान शनवारी के लिए हालात बेहतर होगए हैं। उन्हें चार फ़स्ट क्लास मैचों का तजुर्बा है। ज़राए के मुताबिक़ सलेक्टर्स चाहते हैं कि नासिर जम्शेद डोमेस्टिक क्रिकेट खेल कर खोया हुआ फ़ार्म हासिल करें। जबकि विकेट कीपर सरफ़राज़ अहमद को पाकिस्तान टीम में जगह मिलने के इमकानात रोशन हैं।

TOPPOPULARRECENT