Saturday , December 16 2017

श्रीलंका को जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ वंडे सीरीज़ में शिकस्त

ब्लूम फ़ोटीन, १९ ।8जनवरी ( ए एफ़ पी ) बारिश से मुतास्सिरा जुनूबी अफ़्रीक़ा -श्रीलंका तीसरे वंडे में फ्रांको यस फ़ाफ़ डवीलीसीस की शानदार निस्फ़ सेंचुएयरी की बदौलत मेज़बान टीम ने डकवर्थ यू यस निज़ाम के तहत 4 रन की कामयाबी हासिल करते हुए 5 वंडे मु

ब्लूम फ़ोटीन, १९ ।8जनवरी ( ए एफ़ पी ) बारिश से मुतास्सिरा जुनूबी अफ़्रीक़ा -श्रीलंका तीसरे वंडे में फ्रांको यस फ़ाफ़ डवीलीसीस की शानदार निस्फ़ सेंचुएयरी की बदौलत मेज़बान टीम ने डकवर्थ यू यस निज़ाम के तहत 4 रन की कामयाबी हासिल करते हुए 5 वंडे मुक़ाबलों की सीरीज़ 3-0 से अपने नाम कर ली है ।

डवीलीसीस ने 74गेंदों में 72 रन बनाए और जिस वक़्त बारिश की वजह से खेल ख़तम करने का फ़ैसला किया था उस वक़्त जुनूबी अफ़्रीक़ा टीम कामयाबी केलिए 267रन के तआक़ुब में 34 ओवर्स की तकमील के बाद 5विकटों पर 179 रन स्कोर कर लिए थे और मज़कूरा निज़ाम के तहत वो सिरी लंकाई टीम से 4 रन आगे थी।

जुनूबी अफ़्रीक़ा के लिए दीगर बैट्समैनो में कप्तान ए बी डीवीलर्स (39) और जे पी डू मैनी (25) के रन काबिल-ए-ज़िकर स्कोर बनाया । श्रीलंका के लिए लैथ मिलेंगा ने 5ओवर्स में 20रन के इव्ज़ 2खिलाड़ियों को आउट किया ।

क़ब्लअज़ीं सिरी लंकाई कप्तान तिलकरत्ने दिलशान ने टॉस जीत कर बैटिंग का फ़ैसला किया । ऊपल थरंगा (58) दिलशान (33) संगाकारा (38) और चंडीमल (36) ने बेहतर शुरूआत के बावजूद एक बड़ा स्कोर नहीं बनाया जबकि लोअर आर्डर में नोवन कलाईसकरा ने 38गेंदों में एक चौके और एक छक्के की मदद से 40 रन स्कोर करते हुए टीम के मजमूई स्कोर 266/9 में अहम रोल अदा किया । मेज़बान बोलर मोर्न मोर्कल ने 9ओवर्स में 65 रन के इव्ज़ 2खिलाड़ियों को आउट किया ।

TOPPOPULARRECENT