Thursday , December 14 2017

श्रीलंका में बुद्धिस्टों का मस्जिद पर हमला

श्रीलंका की पुलिस ने कोलंबो के मज़ाफ़ात में आइद करदा कर्फ़यू आज सुबह बरख़ास्त कर दिया। बुधमत के मानने वालों की ज़ेर क़ियादत एक हुजूम ने एक मस्जिद पर हमला किया था जिस की वजह से इस इलाक़ा में बड़े पैमाने पर कशीदगी फैल गई थी। मुस्लिम

श्रीलंका की पुलिस ने कोलंबो के मज़ाफ़ात में आइद करदा कर्फ़यू आज सुबह बरख़ास्त कर दिया। बुधमत के मानने वालों की ज़ेर क़ियादत एक हुजूम ने एक मस्जिद पर हमला किया था जिस की वजह से इस इलाक़ा में बड़े पैमाने पर कशीदगी फैल गई थी। मुस्लिम तबक़ा को मज़ीद तशद्दुद के अंदेशे लाहक़ होगए थे।

पुलिस के सैंकड़ों मुलाज़मीन बशमोल इंसिदाद फ़सादात स्काड्स और आला सतही स्पैशल टास्क फ़ोर्स के कमांडोज़ को कोलंबो के मज़ाफ़ाती ज़िला ग्रांडपास में चौकस कर दिया गया जबकि रात भर के तशद्दुद में कम अज़ कम चार अफ़राद ज़ख़मी होगए।

आज सुबह कर्फ़यू बरख़ास्त कर दिया गया लेकिन पुलिस के तर्जुमान के मोताबिक इस इलाक़ा में पुलिस की ज़बरदस्त जमईयत ताय्युनात करदी गई है । हुकूमत ने फ़ौरी तौर पर इन पुरतशद्दुद वाक़ियात पर कोई रद्द-ए-अमल ज़ाहिर नहीं किया।

बुधमत के मानने वालों ने इस इलाक़ा में एक नई मस्जिद के इफ़्तिताह पर एतराज़ करते हुए मस्जिद पर हमला कर दिया था । सदर कौंसल एन ऐम अमीन के बयान के मोताबिक क़रीबी बुध मत के मंदिर के पुजारियों की जानिब से मस्जिद के क़ियाम पर एहतिजाज किया गया था। हालाँकि पुलिस मस्जिद की हिफ़ाज़त केलिए ताय्युनात थी लेकिन उस ने बे अमली का मुज़ाहरा किया ।

TOPPOPULARRECENT