Monday , December 18 2017

संजू सामसन मुस्तक़बिल का हिंदुस्तानी सुपर स्टार

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान रमेज़ राजा ने हिंदुस्तान के उभरते बैटस्मेन संजू सामसन मुल्क का आइन्दा सुपर स्टार क़रार दिया है। ख़बररसां एजैंसी पी टी आई से इज़हार-ए-ख़्याल के दौरान रमेज़ राजा ने हिंदुस्तान के उभरते बैटस्मे

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान रमेज़ राजा ने हिंदुस्तान के उभरते बैटस्मेन संजू सामसन मुल्क का आइन्दा सुपर स्टार क़रार दिया है। ख़बररसां एजैंसी पी टी आई से इज़हार-ए-ख़्याल के दौरान रमेज़ राजा ने हिंदुस्तान के उभरते बैटस्मेनों के मौज़ू पर कहा कि संजू सामसन के इलावा चंद खिलाड़ी ऐसे हैं जिन की बैटिंग से बाआसानी लुत्फ़ अंदोज़ होसकते हैं।

19 और 20 साल की उम्र में संजू सामसन ने अपनी बैटिंग की जो सलाहियतें दिखाई हैं वो इंतिहाई शानदार हैं। 2013 के सीज़न में हिंदुस्तान के लिए दरयाफ्त साबित होने वाले केरला के बैटस्मेन संजू सामसन ने रवां सीज़न भी मायूसकुन मुज़ाहरा नहीं किया है जैसा कि किंग्स इलेवन पंजाब के ख़िलाफ़ शारजा में 52 रन‌ और हफ़्ता को फ़िरोज़ शाह कोटला ग्राउंड पर अपनी विकेट देने से क़बल दिल्ली के ख़िलाफ़ 34 रन‌ की शानदार इनिंग खेली है।

पाकिस्तान में बैटिंग सलाहियतों पर किए गए सवाल का जवाब देने से गुरेज़ करते हुए रमेज़ राजा ने सिर्फ़ ख़ामूशी इख़तियार की। उन्होंने कहा कि पाकिस्तान ने क्रिकेट शायक़ीन को हमेशा बासलाहियत फ़ास्ट बौलरों ने अपनी जानिब मुतवज्जो किया है। उन्होंने मज़ीद कहा कि टीम के साबिक़ फ़ास्ट बौलर वक़ार यूनुस की मुईन ख़ान के हमराह टीम इंतिज़ामिया में वापसी पाकिस्तान के लिए ख़ुश आइंद है।

पाकिस्तान के दीगर चाहने वालों की तरह रमेज़ राजा ने भी अपने मुल्क में बैनुल-अक़वामी क्रिकेट ना होने पर मायूसी का इज़हार किया है और कहा कि ये इंतिहाई मुश्किल है कि टीम अपने बेश्तर मुक़ाबले बैरूनी ममालिक खेल रही है।

TOPPOPULARRECENT