Sunday , December 17 2017

सइदाबाद की ख्वातीन का आज दुआइया इज्तेमा

हैदराबाद । गुज़शता पंद्रह दिन से फ़िर्का वाराना तशद्दुद और माबाद तशद्दुद पोलीस हरासानी और मुस्लिम नौजवानों की गिरफ्तारियों से अहलीयान ए सइदाबाद सख़्त इज्तिराब और परेशानी का शिकार हें इस ज़िम्न में ख्वातीन सइदाबाद ने इज्तिमाई त

हैदराबाद । गुज़शता पंद्रह दिन से फ़िर्का वाराना तशद्दुद और माबाद तशद्दुद पोलीस हरासानी और मुस्लिम नौजवानों की गिरफ्तारियों से अहलीयान ए सइदाबाद सख़्त इज्तिराब और परेशानी का शिकार हें इस ज़िम्न में ख्वातीन सइदाबाद ने इज्तिमाई तौर पर रुजू ईलल्लाह होने का इरादा किया हे ताकि अपने रब से फ़रियाद की जाए और नजात तलब की जाए ।

लिहाज़ा ख्वातीन सइदाबाद की जानिब से 21 अप्रैल हफ़्ता ईदगाह उजाले शाह साहिब में ख्वातीन के लिए नमाज़ अस्र में एक दुआइया इजतिमा मुनाक़िद होगा । ताकि पुलीस ज़ुल्म के शिकार मुस्लिम नौजवानों के लिए ज़ुल्म से नजात और शहर में अमन-ओ-अमान के लिए दुआ नीज़ मुतवफ़्फ़ी मुहम्मद ग़ौस के हक़ में दूआएं मग़फ़िरत की जाएं ।

ख्वातीन से इस प्रोग्राम में कसीर तादाद में शिरकत की ख़ाहिश की जाती हें ताकि मज्लूमीन से इज्हार यकजीहती का मुज़ाहरा हो । खासतौर से मादन्ना पेट , सपोटा बाग़ , अकबर बाग़ , कुर्मा गौड़ा की ख्वातीन से शिरकत की ख़ाहिश की जाती हें ।

TOPPOPULARRECENT