सईदा बाद में शौहर ने बीवी का गला घोंट दिया

सईदा बाद में शौहर ने बीवी का गला घोंट दिया

सईदा बाद में शौहर ने बीवी का गला घोंट दिया हैदराबाद। 2 जनवरी (सियासत न्यूज़)। सईदा बाद के इलाक़ा सिंगारीनी कॉलोनी में पेश आए एक इबरतनाक वाक़िया में एक मुस्लिम लड़की की अपने मज़हब को छोड़ते हुए गैर मुस्लिम लड़के से शादी कर लेने के

सईदा बाद में शौहर ने बीवी का गला घोंट दिया हैदराबाद। 2 जनवरी (सियासत न्यूज़)। सईदा बाद के इलाक़ा सिंगारीनी कॉलोनी में पेश आए एक इबरतनाक वाक़िया में एक मुस्लिम लड़की की अपने मज़हब को छोड़ते हुए गैर मुस्लिम लड़के से शादी कर लेने के बाद आज ख़ुद अपने शौहर का निशाना बन गई।

बताया जाता है कि 28 साला निकहत उर्फ़ इम्तियाज़ अलनिसा उर्फ़ राधीका साकिन सिंगारीनी कॉलोनी सै सईदा बाद की शादी तीन साल क़बल नवीन साकिन आग़ा पूरा से हुई थी।आज दोपहर अपने मकान वाक़ै सिंगारीनी कॉलोनी नवीन ने मुबय्यना तौर पर अपनी बीवी राधीका को गला घोंट दिया,

लेकिन सईदा बाद पोलीस इस वाक़िया को मुश्तबा मौत क़रार देते हुए दफ़ा 174 ताज़ीरात हिंद के तेहत मुक़द्दमा दर्ज करते हुए नाश को उस्मानिया हॉस्पिटल के मुर्दा ख़ाना मुंतक़िल कर दिया। बताया जाता है कि राधीका ने साल 2009-में नवीन की हरा सानी से तंग आकर इस के ख़िलाफ़ हबीब नगर पोलीस में शिकायत दर्ज करवाई थी।

मालूम हुआ है कि नवीन साबिक़ में भी चंद मुक़द्दमात में मुलव्वस है। इन्सपैक्टर सईदा बाद मिस्टर एन या दिया ने बताया कि पोलीस इस केस की तहकीकात कररही है। जबकि लड़की के वालदैन ने नवीन पर अपनी बेटी का क़तल करने का इल्ज़ाम आइदकिया।

Top Stories