सऊदी अरब का 9/11 हमले से कोई सम्बंध नहीं – सी आई ए

सऊदी अरब का 9/11 हमले से कोई  सम्बंध नहीं – सी आई ए
Click for full image

अमरीकी संघीय जांच एजेंसी सी आई ए के चीफ़ जॉन ब्रेनन ने कहा है कि नाइन इलैवन के घटना से सऊदी अरब का कोई सम्बंध नहीं है। उनका कहना है कि सऊदी अरब और अमरीका के दरमयान तनाव और कशीदगी की ख़बरें बेबुनियाद हैं।

दोनों दोस्त देशों के दरमयान आपसी सम्बंध सुखद सतह पर क़ायम हैं। जॉन ब्रेनन ने इन ख़्यालात का इज़हार अल अर्बिया चैनल को दिए गए एक ख़ुसूसी इंटरव्यू में किया। उन्होंने कहा कि सऊदी अरब ने दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ जंग में बेपनाह क़ुर्बानियां दी हैं।

Facebook पे हमारे पेज को लाइक करने के लिए क्लिक करिये

अमरीका सऊदी अरब की दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ कोशिश को इज्ज़त की निगाह से देखता है। दोनों देशों के दरमयान दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ जंग में बेहतरीन सम्बंध और दो तरफ़ा सहायता क़ायम है। सी आई ए चीफ़ ने कहा कि सऊदी अरब और अमरीका के दरमयान बेहतरीन सम्बंध क़ायम रहे हैं।

हमने रियाज़ के साथ मिल दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ जंग में लम्बा सफ़र तय किया है। मैं ख़ुद पाँच साल तक सऊदी अरब में रहा और रक्षा मंत्री वली अहद शहज़ादा मुहम्मद बिन नाएफ़ के साथ काम किया।

पिछले पंद्रह साल दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ जंग में सऊदी अरब के प्रमुख भूमिका रहा है। सऊदी बादशाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ और नायब वली अहद शहज़ादा मुहम्मद बिन सलमान की मौजूदगी में हमें ये एहसास होता है कि दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ जंग में हमारे मज़बूत और वास्तविक सहयोगी अब भी मौजूद हैं।

Top Stories