Friday , November 24 2017
Home / Featured News / सऊदी अरब की मस्जिद में ख़ुदकुश हमला, 4 हलाक

सऊदी अरब की मस्जिद में ख़ुदकुश हमला, 4 हलाक

रियाज़ 30 जनवरी:सऊदी अरब के मशरिक़ी सूबा की एक मस्जिद में ख़ुदकुश बमबार की कार्रवाई में चार मुसल्ली जांबाहक़ और 18 दुसरे ज़ख़मी हो गए। ये वाक़िया नमाज़-ए-जुमा के दौरान पेश आया।

सयान्ती ओहदादार और एक एनी शाहिद ने जो इस इलाके में ताज़ा-तरीन हमले का गवाह है, दोनों ने बताया कि हमला मस्जिद इमाम रज़ा में पेश आया, जो मुहासिन के मुज़ाफ़ात में वाक़्ये है। ये इलाक़ा शीया कारकुनों में इंतेहाई मक़बूल है, जो सरकारी ज़ेरे इंतेज़ाम सऊदी अरबीन ऑयल कंपनी में मुलाज़िम हैं। ये दुनिया की सबसे बड़ी तेल पैदा करने वाली कंपनी है। सोशल मीडिया पर जो तसावीर पेश की गई हैं, उनमें मस्जिद के सेहन में कई ज़ख़मीयों को देखा जा सकता है।

हलाकतों की इबतेदाई तादाद के बमूजब जो सयान्ती ओहदेदारों ने ज़ाहिर की, तीन अफ़राद हलाक हो गए जबकि ओहदेदारों ने अपनी शिनाख़्त पोशीदा रखने की दरख़ास्त की है,क्युंकि अभी उन्हें हलाकतों की तादाद ज़ाहिर करने का इख़तियार नहीं दिया गया है।अल-जज़ीरा न्यूज़ चैनल ने तर्जुमान वज़ारत-ए-दाख़िला के हवाले से महलोकीन की नई तादाद बताई।

वज़ारत ने तहरीरी बयान में कहा कि सिक्योरिटी पर्सोनल ने दो बमबारों को मस्जिद में घुसने से रोक लिया। ऐनी शाहिद मुहम्मद अलनमर ने कहा कि सयान्ती अफ़्वाज और एम्बुलेंस गाड़ीयों ने फ़ौरी मस्जिद को घेर लिया। उसने कहा कि ये फायरिंग का वाक़िया था। मुस्लियों ने हमला-आवर को ख़ुदकुश बमों का कमरबंद धमाके से उड़ा देने से रोक दिया।

TOPPOPULARRECENT