Wednesday , February 21 2018

सऊदी अरब की लेबनान के लिए तीन बिलियन डॉलर की फौजी इमदाद

लेबनान के सदर सुलेमान के मुताबिक़ सऊदी अरब बेरूत हुकूमत को तीन बिलियन डॉलर की माली इमदाद देगा। इस इमदाद का मक़सद लेबनान की फ़ौज को मज़बूत करना है और इस रक़म से यूरोपीय मुल्क फ़्रांस से असलहा ख़रीदा जाएगा। लेबनान के सदर सुलेमान ने कल ए

लेबनान के सदर सुलेमान के मुताबिक़ सऊदी अरब बेरूत हुकूमत को तीन बिलियन डॉलर की माली इमदाद देगा। इस इमदाद का मक़सद लेबनान की फ़ौज को मज़बूत करना है और इस रक़म से यूरोपीय मुल्क फ़्रांस से असलहा ख़रीदा जाएगा। लेबनान के सदर सुलेमान ने कल एलान किया कि रियाज़ हुकूमत की जानिब से दी जाने वाली ये इमदाद लेबनान की तारीख़ में उस की फ़ौज के लिए सब से बड़ी इमदाद है।

सुलेमान ने ये एलान मुल्क की टेलीविज़न पर नशर कर्दा अपनी एक ग़ैर एलानीया तक़रीर के दौरान किया। सऊदी इमदाद से जो असलहा ख़रीदा जाएगा, इस बारे में उन्हों ने मज़ीद कोई तफ़सीलात नहीं बताई।

सुलेमान ने अपनी तक़रीर में कहा, सऊदी बादशाह ने वाज़ेह किया है कि बेरूत और पैरिस हुकूमतों के माबैन तारीख़ी ताल्लुक़ात और फौजी तआवुन को मद्दे नज़र रखते हुए हथियार फ़्रांस से और फ़ौरी तौर पर ख़रीदे जाएंगे। सदर के बाक़ौल मुल्क की फ़ौज को मज़बूत बनाना मौजूदा वक़्त की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT