Wednesday , December 13 2017

सऊदी अरब की शहज़ादी बिंत अबदुल्लाह की स्पीकर से मुलाक़ात

नई दिल्ली, २१ सितंबर ( पी टी आई) लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार ने आज सऊदी अरब की दौरा कनुंदा शहज़ादी अदीलह बिंत अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ (Adeleh Bint Abdullah Bin Abdulaziz) दुख्तर ख़ादिम हरमैन शरीफ़ैन का ख़ौरमक़दम ( स्वागत) किया । सऊदी फ़रमांरवा की दुख्तर से मुला

नई दिल्ली, २१ सितंबर ( पी टी आई) लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार ने आज सऊदी अरब की दौरा कनुंदा शहज़ादी अदीलह बिंत अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ (Adeleh Bint Abdullah Bin Abdulaziz) दुख्तर ख़ादिम हरमैन शरीफ़ैन का ख़ौरमक़दम ( स्वागत) किया । सऊदी फ़रमांरवा की दुख्तर से मुलाक़ात के बाद मीराकुमार ने तवक़्क़ो (उम्मीद) ज़ाहिर की कि दोनों ममालिक के दरमयान तआवुन ( मदद) के अमल में फ़रोग़ (उन्नती) हासिल होगा ।

शहज़ादी ने पार्लीमेंट की लाइब्रेरी बिल्डिंग में लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार से मुलाक़ात की।हिंदूस्तान का दौरा करने पर मीरा कुमार ने सऊदी शहज़ादी का ख़ौरमक़दम किया और कहा कि दोनों मुल्कों के दरमयान तारीख़ी ताल्लुक़ात है । मीरा कुमार ने इस मौक़ा पर शाह अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ के 2006 में आला सतही दौरा हिंदूस्तान का तज़किरा (चर्चा) किया और 2010 में वज़ीर-ए-आज़म ( प्रधान मंत्री) मनमोहन सिंह के दौरा सऊदी अरब का भी हवाला दिया और कहा कि दोनों क़ाइदीन ( नेताओं) के बाहमी दौरों से ताल्लुक़ात में मज़ीद ( और भी) इस्तिहकाम ( मजबूती) पैदा हुआ है ।

TOPPOPULARRECENT