Friday , November 24 2017
Home / Islami Duniya / सऊदी अरब की ज़मीनी मुदाख़िलत अमरीकी शिरकत से मशरूत

सऊदी अरब की ज़मीनी मुदाख़िलत अमरीकी शिरकत से मशरूत

“अल अर्बिया डॉट नेट” को मिलने वाली मालूमात के मुताबिक़ सऊदी अरब ने शाम में “दाइश” के ख़िलाफ़ बरसरे जंग बैनुल अक़वामी इत्तिहाद में शामिल ममालिक को एक मन्सूबा पेश किया है।

इस मंसूबे में दाइश के ख़िलाफ़ लड़ाई में स्पेशल फ़ोर्सेस की शिरकत पर ज़ोर दिया गया है जो मालूमात जमा करने के साथ साथ एतेदाल पसंद शामी अपोज़ीशन “फ़्री आर्मी” के ज़ेरे इंतेज़ाम तमाम फ़ोर्सेस को मुनज़्ज़म भी करे।

इजलास में सऊदी वफ़्द की क़ियादत नायब वली अहद और वज़ीरे दिफ़ा शहज़ादा मुहम्मद बिन सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ कर रहे हैं। मौसूला मालूमात के मुताबिक़, ख़ुसूसी ज़मीनी फ़ौज के शाम भेजे जाने के ज़रीए सऊदी अरब की शिरकत इन्फ़िरादी शक्ल में नहीं होगी बल्कि ये अमरीका की शिरकत के साथ मशरूत है।

इसी तरह ये शिरकत इराक़ के बग़ैर सिर्फ शाम में “दाइश” तंज़ीम के ख़िलाफ़ लड़ाई तक महिदूद रहेगी। दाइश तंज़ीम के ख़िलाफ़ बैनुल अक़वामी इत्तिहाद में शामिल ममालिक के वुज़रा दिफ़ा ब्रुसेल्स में नैटो के इजलास में सऊदी अरब के पेश करदा मंसूबे पर ग़ौर कर रहे हैं। तवक़्क़ो है कि बैनुल अक़वामी इत्तिहाद के रुक्न ममालिक सऊदी तजावीज़ पर अपनी राय पेश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT