Wednesday , July 18 2018

सऊदी अरब के इराक़ से सिफ़ारती ताल्लुक़ात बहाल

कुवैत पर इराक़ के सन 1991 के हमले के बाद सऊदी अरब और इराक़ के दरमयान तात्तुल का शिकार होने वाले सिफ़ारती ताल्लुक़ात बहाल हो गए हैं। रियाज़ ने जल्द ही बग़दाद में अपना सिफ़ारत ख़ाना खोलने का ऐलान किया है।

अल अर्बिया टीवी की रिपोर्ट के मुताबिक़ दोनों अरब पड़ोसी मुल्कों के दरम्यान सिफ़ारती ताल्लुक़ात की बहाली को इलाक़ाई और आलमी सतह पर ख़ुश आइंद क़रार देकर इस इक़दाम का ख़ैर मक़्दम किया गया है। दोनों मुल्कों की क़ियादत ने भी फ़ैसले को सराहते हुए बेहतरी की जानिब अहम क़दम क़रार दिया है।

मीडिया रिपोर्ट्स के मुताबिक़ बग़दाद के लिए सऊदी अरब के सफ़ीर सामर अल सुभान ने 30 दिसंबर 2015 से अपनी ज़िम्मेदारियाँ सँभाल ली हैं। अल सुभान दोनों मुल्कों के दरमयान पाए जाने वाले इख़तिलाफ़ात को कम करने के लिए भरपूर सिफ़ारती मसाई करेंगे।

इराक़ के लिए मुतैइन सऊदी सफ़ीर ने “अल अर्बिया” से बात करते हुए कहा कि उनका असल मिशन इराक़ी हुकूमत और रियाज़ के दरमयान मुख़्तलिफ़ तनाज़आत के हवाले से नुक़्ते नज़र में हम आहंगी पैदा करना है। उन्होंने कहा कि सऊदी अरब इराक़ की तमाम सियासी जमातों के साथ यक्सां मरासिम बरक़रार रखने का खाहाँ है।

TOPPOPULARRECENT