Wednesday , November 22 2017
Home / Islami Duniya / सऊदी अरब को मस्जिदे अक़्सा में इसराईली कार्यवाईयों पर तशवीश

सऊदी अरब को मस्जिदे अक़्सा में इसराईली कार्यवाईयों पर तशवीश

Israeli border police officers detain a Palestinian protester in Jerusalem's Old City,September 14, 2015. Israeli police raided the plaza outside Jerusalem's al-Aqsa mosque on Sunday in what they said was a bid to head off Palestinian attempts to disrupt visits by Jews and foreign tourists on the eve of the Jewish New Year. REUTERS/Ammar Awad TPX IMAGES OF THE DAY

सऊदी अरब ने मशरिक़ी येरूशलम में मस्जिदे अक़्सा में इसराईली सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस की कार्यवाईयों की मुज़म्मत करते हुए कहा है कि इस से शिद्दत पसंदी और तशद्दुद बढ़ सकता है।

सऊदी अरब की सरकारी ख़बररसां एजेंसी ने सरकारी ज़राए के हवाले से बताया है कि सऊदी अरब क़ाबिज़ इसराईली इंतेज़ामीया की जानिब से मस्जिदे अक़्सा के तक़द्दुस की ख़िलाफ़वर्ज़ी करने की शदीद मुज़म्मत करता है।

सरकारी ज़राए ने इसराईली कार्यवाईयों को जारहीयत क़रार देते हुए कहा कि इस के संगीन नताइज बरामद हो सकते हैं और ये शिद्दत पसंदी और तशद्दुद को फ़रोग़ देने का बाइस बन सकती हैं।

मस्जिदे अक़्सा में गुज़िश्ता इतवार को फ़लस्तीनी मुज़ाहिरीन और इसराईली पुलिस के दरमयान शुरू होने वली झड़पें कई रोज़ तक जारी रहीं। रवां हफ़्ते के आग़ाज़ पर अक़वामे मुत्तहिदा समेत कई आलमी रहनुमाओं ने झड़पों पर तशवीश का इज़हार करते हुए सब्र और तहम्मुल का मुज़ाहिरा करने की अपील की थी।

TOPPOPULARRECENT