Thursday , August 16 2018

सऊदी अरब पर हमले की धमकी -पुतिन

रूसी सदर व्लादीमीर पुतिन ने फ़ौज को हुक्म दिया है कि शाम पर मग़रिबी मुल्कों के हमले की सूरत में सऊदी अरब पर हमला कर दिया जाये। क्रेमलिन ज़राए ने तसदीक़ की है कि रूसी सदर ने फ़ौज को अरजेंट ऐक्शण मेमोरंडम जारी किया है, जिसके तहत शाम पर हमले

रूसी सदर व्लादीमीर पुतिन ने फ़ौज को हुक्म दिया है कि शाम पर मग़रिबी मुल्कों के हमले की सूरत में सऊदी अरब पर हमला कर दिया जाये। क्रेमलिन ज़राए ने तसदीक़ की है कि रूसी सदर ने फ़ौज को अरजेंट ऐक्शण मेमोरंडम जारी किया है, जिसके तहत शाम पर हमले की सूरत में सऊदी अरब पर हमले का हुक्म दिया गया है।

दूसरी जानिब अमरीकी सदर बारक ओबामा दुनिया भर में अपने इत्तिहादी मुमालिक से फ़ोन पर राबिता क़ायम कर रहे हैं ताकि शाम के ख़िलाफ़ मुम्किना कार्रवाई के लिए आलमी राय हमवार की जाये। बताया जाता है कि शाम के ख़िलाफ़ अमरीका, बर्तानिया और फ़्रांस अगले चंद रोज़ में फ़ौजी कार्रवाई कर सकते हैं।

वाज़िह रहे कि कीमीयाई हमले के तनाज़ुर में मग़रिबी ममालिक की जानिब से शाम को संगीन नताइज की धमकी दी गई थी। मग़रिबी ममालिक की जानिब से कहा गया है कि अगले चंद रोज़ के अंदर अंदर बशार अल असद हुकूमत के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्रवाई हो सकती है। दूसरी जानिब अमरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ाअ चक हेगल ने कहा है कि अमरीकी अफ़्वाज ख़ित्ते में मौजूद हैं और सदर बराक ओबामा का हुक्म मिलते ही फ़ौरी कार्रवाई के लिए तैयार हैं।

चक हेगल ने बताया कि खु़फ़िया एजेंसियां उन शवाहिद को भी मुरत्तिब कर रही हैं जिनसे वाज़िह होता है कि दमिशक़ के नवाह में होने वाला कीमीयाई हमला बशार अल असद की हामी फ़ोर्सिज़ ने किया और ये मालूमात अगले चंद रोज़ में जारी कर दी जाएंगी।

TOPPOPULARRECENT