Friday , January 19 2018

सऊदी अरब में ड्रोन तैयारों की परवाज़ पर पाबंदी

Militants loyal to Yemen's exiled government ride on the back of a patrol truck in the country's central city of Taiz August 26, 2015. REUTERS/Stringer

सऊदी अरब में रीमोट कंट्रोल की मदद से चलाए जाने वाले ड्रोन तैयारों की परवाज़ों पर पाबंदी आयद कर दी गई है। अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ सऊदी शहरी दिफ़ा की जानिब से जारी कर्दा एक बयान में कहा गया है कि ड्रोन तैयारों में लगे जदीद तरीन कैमरे जासूसी के मक़ासिद के लिए इस्तेमाल होने के साथ मामूल की परवाज़ों के लिए लिए भी ख़तरे का वज़ह बन सकते हैं।

लिहाज़ा ड्रोन तैयारों के किसी भी किस्म के इस्तेमाल को ममनू क़रार दिया गया है। शहरी दिफ़ा के एक ओहदेदार ने अपने एक बयान में बताया कि मुक़ामी सतह पर निगरानी और दूसरे मक़ासिद के लिए इस्तेमाल होने वाले ड्रोन तैयारों के इस्तेमाल पर पाबंदी लगा दी गई है।

उनमें से बाअज़ रीमोट कंट्रोल ड्रोन तय्यारे खिलौनों के तौर पर इस्तेमाल होते हैं जो बैरून मुल्क से मंगवाए जाते हैं, मगर उनके इस्तेमाल से ना सिर्फ जासूसी की कार्यवाईयों का ख़दशा है बल्कि उनकी वजह से परवाज़ों को भी नुक़्सान पहुंच सकता है। जासूसी की रोक थाम और ममलकत में पराज़ों के तहफ़्फ़ुज़ के तनाज़ुर में ड्रोन तैयारों पर पाबंदी आयद की गई है।

TOPPOPULARRECENT