Sunday , December 17 2017

सऊदी अरब में रईल मैड्रिड बमुक़ाबले बार्सीलोना मैच

मैड्रिड 24 फ़रव‌री : स्पेन के आलमी शौहरत-ए-याफ़ता फुटबॉल क्लब्स बार्सीलोना और रईल मैड्रिड के बीच‌ सऊदी अरब में नुमाइशी मैच मुनाक़िद करने की तैयारी की जा रही है । मशरिक़ वुसता की वैब साईट के मुताबिक़ बार्सीलोना और रईल मैड्रिड के खिलाड़ी सऊदी अरब में 2016 -ए-में तेज़ रफ़्तार रेलवे सर्विस के शुरू के मौक़ा पर एक दूसरे के मद्द-ए-मुक़ाबिल आसकते हैं।

ये मैच शुरुआती तक़रीब का हिस्सा होगा । वाज़ह रहे कि मक्का मुकर्रमा और मदीना तैयबा के बीच‌ 450 किलोमीटर तवील रेलवे सर्विस स्पेन की कंपनी तैय्यार कर रही है । दूसरी जानिब बार्सीलोना इसराईली और फ़लस्तीनी खिलाड़ियों पर मुश्तमिल टीम के ख़िलाफ़ मशरिक़ वुसता के अमन के लिए भी एक मैच खेलेगा । इसराईल के सदर शमाउन पेरेज़ और बार्सीलोना के सदर सैंड्रो रोसल ने कहा कि ये मैच 31 जुलाई को इसराईल के रमित गान स्टेडियम में खेला जाएगा ।

इसराईल और फ़लस्तीन में बार्सीलोना के बेपनाह मद्दाह मौजूद हैं और ये एक ऐसा ताल्लुक़ है जो दो तरफ़ के फुटबॉल के चाहने वाले को जोड़ता है । इस मैच का ऐलान उस वक़्त किया गया है जब बार्सीलोना के सदर रोसल इसराईल और ग़र्ब अरदन के पहले दौरे पर गए हुए हैं । उन्होंने कहा कि इनका कलब दोनों ममालिक में बाहमी मुफ़ाहमत और हम आहंगी पैदा करने में खेल और तालीम के ज़रीये अपना थोड़ा सा हिस्सा अदा करना चाहता है ।

अभी तक ये मालूम नहीं हुआ कि कौन कौन से खिलाड़ी इस एक रोज़ा मुक़ाबले में हिस्सा लेंगे लेकिन उमीद की जा रही है कि लियोनल मेसी भी मेहमान टीम में शामिल होंगे । एक बर्तानवी नशरियाती इदारे के मुताबिक़ ये नुमाइशी मैच इसराईल और फ़लस्तीन के नुमायां खिलाड़ियों को बार्सीलोना के ख़िलाफ़ इकट्ठा करेगा, अगरचे अभी ये भी तैय‌ पाना है कि इसराईल और फ़लस्तीन की तरफ़ से कौन कौन टीम में शामिल होगा ।

TOPPOPULARRECENT