Friday , December 15 2017

सऊदी अरब में ख़वातीन के लिए 28000 मशरूत मुलाज़मतें

रियाद् २३ दिसम्बर: (एजैंसीज़) एक शाही फ़तवे के मुताबिक़ ख़वातीन के लिए जिन 28000 मुलाज़मतों का ऐलान किया गया था, उन की तफ़सीलात भी मंज़र-ए-आम पर आगई हैं। ऐसी ख़वातीन जो मज़कूरा मुलाज़मतों की अहल हैं, इन से ख़ाहिश की गई है कि वज़ारत सियोल सर्विस की वे

रियाद् २३ दिसम्बर: (एजैंसीज़) एक शाही फ़तवे के मुताबिक़ ख़वातीन के लिए जिन 28000 मुलाज़मतों का ऐलान किया गया था, उन की तफ़सीलात भी मंज़र-ए-आम पर आगई हैं। ऐसी ख़वातीन जो मज़कूरा मुलाज़मतों की अहल हैं, इन से ख़ाहिश की गई है कि वज़ारत सियोल सर्विस की वेबसाइट में अपना नाम रजिस्ट्रेशन करवाये।

वज़ारत के मुताबिक़ दरख़ास्त गुज़ारों को बिलकुल सही मालूमात फ़राहम करने की हिदायत की गई है लेकिन दरख़ास्त दाख़िल करने की मुद्दत के दौरान अगर वो मालूमात में मज़ीद इज़ाफ़ा करना चाहें तो ऐसा कर सकती हैं जिन का इदख़ाल 24 डसमबर 2011 से 25 जनवरी 2012 किया जा सकता है।

इलावा अज़ीं ये हिदायत भी की गई कि तमाम ख़वातीन जो मतलूबा डिग्री होल्डर हूँ और उन्हें तमाम शराइत की लाज़िमी पाबंदी करना होगा। दरख़ास्त गुज़ारों की दरख़ास्तों की मंज़ूरी के बाद उन्हें तलब करदा इंटरव्यू के लिए भी दस्तयाब रहना पड़ेगा। मुलाज़मतों के लिए सिर्फ मतलूबा डिग्री होल्डर्स ही दरख़ास्त दाख़िल करने के अहल हैं और सिर्फ उन ही की दरख़ास्तों पर ग़ौर किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT