Monday , July 23 2018

सऊदी – ईरान तनाव: चीनी सदर रियाज़ पहुंच गए

चीनी सदर शि जिनपिंग कल मंगल के रोज़ सऊदी अरब के दारुल हुकूमत रियाज़ पहुंच गए हैं। मशरिक़े वुस्ता के इस अहम दौरे के दौरान वो ईरान और मिस्र भी जाएंगे। ख़बररसां इदारे ए एफ़ पी के मुताबिक़ शि जिनपिंग बतौर सदर मिडल ईस्ट का ये पहला दौरा कर रहे हैं।

उनका ये दौरा एक ऐसे वक़्त पर हो रहा है जब सऊदी अरब और ईरान के ताल्लुक़ात इंतिहाई कशीदा हैं और सऊदी अरब के इलावा उस के कई दीगर सुन्नी इत्तिहादी ममालिक ने ईरान के साथ सिफ़ारती ताल्लुक़ात मुनक़ते कर रखे हैं।

सऊदी अरब के सरकारी टैलीविज़न पर चीनी सदर को सऊदी शाह सलमान के साथ मुलाक़ात करते दिखाया गया है। सऊदी प्रैस एजेंसी के मुताबिक़ शाह सुलेमान ने सदर शि जिनपिंग के एज़ाज़ में एक ज़ुहराना दिया जिसमें शाही ख़ानदान के मुख़्तलिफ़ अरकान भी शामिल हुए।

चीन की सरकारी न्यूज़ एजेंसीएशन के मुताबिक़ चीनी सदर ने अपनी तहरीरी पैग़ाम में कहा है, चीन और सऊदी अरब के सिफ़ारती ताल्लुक़ात 26 बरस क़ब्ल क़ायम हुए और उस वक़्त के बाद से अब तक हर ऊंच नीच में ये ताल्लुक़ात मज़बूत से मज़बूत तर होते गए। दोनों ममालिक के दरमयान सियासी एतेमाद मुसलसल बढ़ रहा है और मुख़्तलिफ़ शोबों में तआवुन फ़रोग़ पा रहा है।

TOPPOPULARRECENT