Saturday , November 18 2017
Home / Crime / सऊदी-ओ-इसराईली हैकर्ज़ के हमले जारी

सऊदी-ओ-इसराईली हैकर्ज़ के हमले जारी

दुबई । 19 जनवरी ( एजैंसीज़ ) एक इसराईली हैकर्ज़ ग्रुप ने सऊदी अरब हुकूमत और मुत्तहदा अरब इमारात स्टाक एक्सचेंज की वेब साईट को हाएक करलिया है । ख़ुद साख़ता इसराईली हैकर्ज़ ने ख़ुद को आई डी एफ । टीम क़रार देते हुए सऊदी साईट्स को हाएक क

दुबई । 19 जनवरी ( एजैंसीज़ ) एक इसराईली हैकर्ज़ ग्रुप ने सऊदी अरब हुकूमत और मुत्तहदा अरब इमारात स्टाक एक्सचेंज की वेब साईट को हाएक करलिया है । ख़ुद साख़ता इसराईली हैकर्ज़ ने ख़ुद को आई डी एफ । टीम क़रार देते हुए सऊदी साईट्स को हाएक कर दिया है जो मनीला के मीआर वक़्त के मुताबिक़ सुबह 4 बजे बंद होगई । सऊदी अरबिया की सरकारी स्टाक एक्सचेंज साईट http://www.adx.ae पर ऑनलाइन दस्तयाब रहेंगे और इस की शुरूआत होने जा रही है ।

उन्हों ने कहा कि पहले वाली साईट http://www.sama.gov.sa में कुछ ख़लल हो सकता है । उन्हों ने ये भी इशारा दिया कि ये तब्दीलियां इसराईली हैकर्ज़ की कारस्तानी की वजह से करनी पड़ रही है । दूसरी तरफ़ तिल अबेब स्टाफ़ एक्सचेंज को भी इसी तरीका से ख़लल का सामना करना पड़ा है । पीर को रात 10:30 बजे उस की साईट बंद होगई और ये पयाम आने लगा कि बराह किराम बाद में दुबारा कोशिश कीजिए , ये साईट सरदसत काफ़ी मसरूफ़ है ।

इस तरह सऊदी और इसराईली हैकर्ज़ ने गुज़श्ता हफ़्तों से जारी एक दूसरे के ख़िलाफ़ हमलों को जारी रखते हुए कई महिकमों को परेशान कर रखा है ।

TOPPOPULARRECENT