Sunday , December 17 2017

सऊदी मुज़ाहिरों में एक शख़्स हलाक, 2 ज़ख़मी

रियाज़ 28 जनवरी( ए एफ पी ) सऊदी अरब के मशरिक़ी इलाक़े अव्वा मेह में स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ ने हुकूमत के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरों के दौरान एहतिजाज करने वाले एक शख़्स को गोली मार कर हलाक जबकि दो को ज़ख़मी कर दिया है। सऊदी अरब के मशरिक़ी सूबे म

रियाज़ 28 जनवरी( ए एफ पी ) सऊदी अरब के मशरिक़ी इलाक़े अव्वा मेह में स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ ने हुकूमत के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरों के दौरान एहतिजाज करने वाले एक शख़्स को गोली मार कर हलाक जबकि दो को ज़ख़मी कर दिया है। सऊदी अरब के मशरिक़ी सूबे में हुकूमत के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरों के दौरान स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ की जानिब से हलाक किए जाने वाले शख़्स का नाम मुंतज़िर सईद अलाबदील बताया जा रहा है जबकि दो मुज़ाहिरीन को ज़ख़मी भी किया गया है।

नवंबर 2011 से लेकर अब तक हुकूमत ख़िलाफ़ मुज़ाहिरों में सऊदी फ़ोर्सिज़ सात मुज़ाहिरीन को हलाक कर चुकी हैं जिस के बाद इंसानीहुक़ूक़ के गिरोहों ने सऊदी हुकूमत को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया है। वाज़ेह रहे कि सऊदी अरब में गुज़श्ता साल फरवरी से हुकूमत के ख़िलाफ़ पुर अमन मुज़ाहिरों का सिलसिला जारी है जिन में से ज़्यादा तर मुज़ाहिरे मशरिक़ी इलाक़े में किए जा रहे हैं।

मुज़ाहिरीन की जानिब से इस्लाहात, आज़ादी इज़हार और सयासी क़ैदीयों की रिहाई का मुतालिबा किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT