सऊदी शहरी 4 मुल्कों की ख़्वातीन से शादी नहीं कर सकते

सऊदी शहरी 4 मुल्कों की ख़्वातीन से शादी नहीं कर सकते
सऊदी अरब ने अपने मर्द शहरीयों पर चार मुल्कों, पाकिस्तान, बंगला देश, चाड और म्यांमार से ताल्लुक़ रखने वाली ख़्वातीन से शादी करने पर पाबंदी आइद करदी है। पुलिस ऑफीसर ने ये बात बताई। ये ऐलान हुकूमत सऊदी अरब की जानिब से अपने सऊदी बाशिंदों

सऊदी अरब ने अपने मर्द शहरीयों पर चार मुल्कों, पाकिस्तान, बंगला देश, चाड और म्यांमार से ताल्लुक़ रखने वाली ख़्वातीन से शादी करने पर पाबंदी आइद करदी है। पुलिस ऑफीसर ने ये बात बताई। ये ऐलान हुकूमत सऊदी अरब की जानिब से अपने सऊदी बाशिंदों को ग़ैर मुक़ीम शहरीयों से शादी करने से रोकने की कोशिशों का हिस्सा है।

इस मौज़ू पर ख़लीजी मुल्क में ज़बरदस्त मुबाहिस छिड़ गए हैं। सऊदी अरब में ज़ाइद अज़ 500,000 ख़्वातीन का ताल्लुक़ इन्ही चार ममालिक से है।मक्का पुलिस डायरेक्टर आसिफ़ अल क़रीशी ने कहा कि बैरूनी ख़्वातीन से शादी करने के लिए इजाज़त देने से क़ब्ल इज़ाफ़ी क़्वाइद और शराइत रखे गए हैं।

अगर्चके इस तरह की शादीयों के लिए क़्वाइद और शराइत को मुतआरिफ़ करवाया गया है जिस में हुक्काम से इजाज़त और मंज़ूरी हासिल करना और सरकारी चैनल्स के ज़रीए शादी के लिए दरख़ास्तें दाख़िल भी शामिल है।

दुनिया के सब से बड़े तेल बरामद करने वाले मुल्क सऊदी अरब में ज़ाइद अज़ 9 मिलियन बैरूनी वर्कर्स मुक़ीम हैं जो सऊदी अरब की जुमला आबादी का 30% हैं।

Top Stories