Thursday , December 14 2017

सऊदी सनअतकारों को तेलंगाना में सरमायाकारी की तरग़ीब

हिंद्स्तान की एक नौ तशकील शूदा रियासत तेलंगाना ने सऊदी अरब के ताजरीन और सनअतकारों को अपने पास मुख़्तलिफ़ शोबों में सरमाया कारी की तरग़ीब देते हुए ममलकत सऊदी अरब की सरमाया कारी से शुरू किए जाने वाले प्रोजेक्टों के भरपूर तहफ़्फ़ुज़ ,

हिंद्स्तान की एक नौ तशकील शूदा रियासत तेलंगाना ने सऊदी अरब के ताजरीन और सनअतकारों को अपने पास मुख़्तलिफ़ शोबों में सरमाया कारी की तरग़ीब देते हुए ममलकत सऊदी अरब की सरमाया कारी से शुरू किए जाने वाले प्रोजेक्टों के भरपूर तहफ़्फ़ुज़ , मुतअद्दिद फ़वाइद-ओ-मुराआत देने का एलान किया है।

तेलंगाना के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने जो हज अदा करने के लिए पहूंचे हैं , कहा कि सऊदी अरब के बिज़नसमैन को चाहीए कि वो रियासत तेलंगाना में सरमायाकारी करें क्युंकि वहां , तालीम , सेहत और इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी में सरमाया कारी के वसीअ तर मवाक़े हैं। अरब न्यूज़ के मुताबिक़ मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि अपनी हुकूमत की तरफ़ से में सऊदी बिज़नेसमैन को तीक़न देता हूँ कि उनकी सरमाया कारी को भरपूर तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम किया जाएगा।

साबिक़ रियासत हैदराबाद पर तक़रीबन 400 साल हुकूमत करने वाले निज़ाम हुकमरानों का हवाला देते हुए महमूद अली ने कहा कि तेलंगाना के साबिक़ हुकमरानों के सऊदी अरब के साथ बेहतरीन ताल्लुक़ात थे। हमारी हुकूमत भी माज़ी की सुनहरी अज़्मतों के अहया की एक सुई के तौर पर ऐसे ही ताल्लुक़ात का अहया करने की ख़ाहिशमंद है।

उन्होंने कहा कि सऊदी अरब से रास्त बैरूनी सरमायाकारी को राग़िब करने के लिए तेलंगाना की रियासती हुकूमत ख़ुसूसी मआशी ज़ोंस बनाने के अमल में मसरूफ़ है। उन्होंने कहा कि हिंदुस्तान एक उभरती हुई ताक़त है और सारी दुनिया उस को उम्मीद की निगाहों से देख रही है। सऊदियों के लिए अब वक़्त हैके वो भी हिंदुस्तान आएं और मुख़्तलिफ़ शोबों में सरमाया कारी करें।

उन्होंने कहा कि सऊदी ताजरीन और सनअतकार इंफ्रास्ट्रक्चर के फ़रोग़ , तालीम , सेहत और इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के शोबों में सरमाया कारी करसकते हैं। वो ( सऊदी सनअतकार ) हमारे पास आसकते हैं। दवाखाने और कॉलेजस तामीर करसकते हैं।

आई टी इदारे क़ायम करसकते हैं और अपनी सनअतों के लिए सरविस सेंटरस क़ायम करसकते हैं। महमूद अली ने कहा कि बेहतर इंफ्रास्ट्रक्चर के साथ हमारी एक नई रियासत है जो मादिनी वसाइल से मालामाल है हमारे ग्रेनाईट और सफ़ैद मरमर दुनिया भर में मशहूर हैं। हैदराबाद भी इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी ( आई टी ) का मर्कज़ है। जहां इंटरनेशनल एयरपोर्ट भी है और मुख़्तलिफ़ अज़ला में दो इंटरनेशनल एयरपोर्टस के क़ियाम का अमल जारी है।

TOPPOPULARRECENT