Sunday , December 17 2017

सऊदी सफ़ीर के क़तल की साज़िश , 2 ईरानियों पर फ़र्द-ए-जुर्म आइद

न्यूयार्क 22 अक्टूबर (पी टी आई ) न्यूयार्क की एक अदालत ने 2 ईरानियों के ख़िलाफ़ वाशिंगटन में सऊदी अरब के सफ़ीर आदिल अलजबीर के क़तल की साज़िश केलिए मैक्सीको में मुनश्शियात की स्मगलिंग के रिया कट से वाबस्ता अफ़राद से साज़बाज़ करने का इल्ज़

न्यूयार्क 22 अक्टूबर (पी टी आई ) न्यूयार्क की एक अदालत ने 2 ईरानियों के ख़िलाफ़ वाशिंगटन में सऊदी अरब के सफ़ीर आदिल अलजबीर के क़तल की साज़िश केलिए मैक्सीको में मुनश्शियात की स्मगलिंग के रिया कट से वाबस्ता अफ़राद से साज़बाज़ करने का इल्ज़ाम आइद किया है ।

अदालत में पेश करदा फ़र्द-ए-जुर्म में इन इल्ज़ामात का तफ़सीली हवाला दिया गयाहै और इन्किशाफ़ किया गया है कि ईरानी नज़ाद अमरीकी शहरी 56 साला मंसूर अर्बाब सैर और ईरानी शहरी ग़ुलाम शकूरी ने बड़े पैमाने पर तबाही फैलाने वाले असलाह के ज़रीया सऊदी सफ़ीर को हलाक करने की साज़िश रची थी ।

सऊदी सफ़ीर को क़तल करने के इल्ज़ाम में मंसूर अर्बाब सैर को अमरीका में गिरफ़्तार किया जा चुका है जबकि ग़ुलाम शकूरी हनूज़ मफ़रूर है जिस की तलाश जारी है । अदालत ने दोनों पर इल्ज़ाम आइद किया है कि वो सऊदी सफ़ीर को क़तल करने के साज़िश कररहे थे जिस के लिए अर्बाब सियार ने मुबय्यना तौर पर एक लाख डालर जमा किए थे।

दोनों पर इल्ज़ाम है कि वो सऊदी सफ़ीर को क़तल करने केलिए बड़ी पैमाने पर तबाही फैलाने वाले हथियार इस्तिमाल करना चाहते थी।मुल्ज़िमान को अमरीका में सऊदी सफ़ीर के क़तल की साज़िश के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार किया गया है।

मैनहटन में फैडरल प्रॉसिक्यूटर का कहना है कि अर्बाब सियार को पीर को अदालत में पेश किया जाएगा। ईरान ने सऊदी सफ़ीर के क़तल साज़िश में मुलव्वस होने की तरदीद करते हुए इसे अमरीकी की अंदरूनी मसाइल से तवज्जा हटा ने की कोशिश क़रार दिया ही।जबकि अर्बाब सियार ने किसी साज़बाज़ के इमकान को मुस्तर्द कर दिया है ।

TOPPOPULARRECENT