Wednesday , September 26 2018

सऊदी ख़ातून के शॉपिंग माल से निकाले जाने की तहक़ीक़ात

सऊदी अरब की मज़हबी पुलिस के हुक्काम ने अहलकारों की जानिब से एक ख़ातून को शॉपिंग माल से निकाले जाने के वाक़े की तहक़ीक़ात शुरू कर दी हैं। तहक़ीक़ात का हुक्म एक वीडीयो कल्पि के सामने आने पर दिया गया है जो सोशल मीडीया पर गर्दिश कर रहा है

सऊदी अरब की मज़हबी पुलिस के हुक्काम ने अहलकारों की जानिब से एक ख़ातून को शॉपिंग माल से निकाले जाने के वाक़े की तहक़ीक़ात शुरू कर दी हैं। तहक़ीक़ात का हुक्म एक वीडीयो कल्पि के सामने आने पर दिया गया है जो सोशल मीडीया पर गर्दिश कर रहा है।

इस कल्पि में अमर बिलमारुफ़ और नही उन अलमुनकर कमीशन के एक अहलकार को एकख़ातून को एक शॉपिंग माल से मज़ीद ताख़ीर के बगै़र घर जाने के लिए कहते देखा जा सकता है।

ये कल्पि सोशल मीडीया पर वाइरल होगया है और इंटरनैट पर ये दावा किया गया है कि ये मज़हबी पुलिस को इस ख़ातून के दस्ताने ना पहनने पर एतराज़ था और उन के मुताबिक़ वो ग़ैर मुहज़्ज़ब नज़र आ रही थीं।

ताहम गल्फ़ न्यूज़ के मुताबिक़ कमीशन के ज़राए ने बताया कि मज़हबी पुलिस उस वक़्त हरकत में आई जब उन्हों ने ख़ातून को मर्द दुकानदार के पास बैठे देखा।

मुक़ामी मीडीया एल्मर सद ने पिर को ख़बर दी कि इन दोनों के दरमयान बस एक छोटी सी मेज़ थी जो उन्हें अलैहदा कर रही थी और इसी बात पर कमीशन का अमला हरकत में आया और इस ने हाइल के शुमाली इलाक़े के शॉपिंग माल में उन्हें जल्द अज़ जल्द शॉपिंग ख़त्म करने और शॉपिंग माल से चले जाने के लिए कहा।

मुबय्यना तौर पर ख़ातून ने इस अहलकार की बात पर ध्यान नहीं दिया और दुकान से जाने में ताख़ीर की जिस पर अहलकार को ग़ुस्सा आ गया और इस ने ख़ातून को बगै़र कोई चीज़ लिए घर जाने का हुक्म दे दिया।

TOPPOPULARRECENT