Friday , December 15 2017

सचिन आई बी एम सोशल संटीमंट इंडेक्स में भी नंबर वन

नई दिल्ली 22 मार्च : ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ रवां टेस्ट सीरीज़ में जहां हिंदूस्तानी टीम ने इबतिदाई तीन मुक़ाबलों में रिकार्ड साज़ जीत‌ हासिल करते हुए गवासकर । बॉर्डर ट्रॉफ़ी अपने नाम करली है, वहीं इन तीन मुक़ाबलों के दौरान हिंदूस्तानी खिलाड़ियों के मुज़ाहिरों पर समाजी राबते के वेबसाईटों पर होने वाले अवामी रद्द-ए-अमल में भी हिंदूस्तानी सचिन तेंदुलकर ने पहला मुक़ाम हासिल करलिया है ।

आई बी एल की जानिब से किए जाने वाले एक इख़तिराई सर्वे जिसे सोशल संटीमंट इंडेक्स का नाम दिया गया है । इस में सचिन तेंदुलकर को जहां पहला मुक़ाम हासिल हुआ वहीं दूसरे मुक़ाम पर टीम के कप्तान महेंद्र सिंह धोनी मौजूद रहे । अवामी जज़बात और रद्द-ए-अमल को फेसबुक, ट्वीटर, यूट्यूब और ब्लॉग्स के ज़रिया हासिल किया गया जिस में 50 फ़ीसद अवामी जज़बात सचिन तेंदुलकर से मुंसलिक रहे जिस में मास्टर ब्लास्टर के रवां सीरीज़ में मुज़ाहिरों, माज़ी के रेकॉर्ड्स और सबकदोशी जैसे मौज़ूआत अवामी बहस की असल वजूहात रहे ।

धोनी के मुताबिक़ समाजी राबिता के वैब साईट पर चेन्नाई टेस्ट से क़बल अवाम ने मनफ़ी रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया था लेकिन चेन्नाई टेस्ट के दौरान मैदान पर धोनी के मुज़ाहिरों के बाद अवामी ख़्यालात में तबदीली रिकार्ड की गई है । अलावा अज़ीं मोहाली टेस्ट में अपने कैरियर का आग़ाज़ करने वाले शेखर धवन को गुजिश्ता 5 दिनों के दौरान 200 फ़ीसद ऑनलाइन ख़्यालात में इज़ाफ़ा का सामना रहा है ।

अवाम के ऑनलाइन जज़बात और ख़्यालात के हासिल करदा मवाद में रवींद्र जडेजा हिंदूस्तान के लिए सीरीज़ का सब से अहम खिलाड़ी क़रार दिया गया है जबकि सीरीज़ में सब से ज़्यादा विकटें हासिल करने वाले रवी चंद्रन अश्विन को अवामी रद्द-ए-अमल के मुआमले में हरभजन सिंह से शिकस्त हुई है जबकि रवींद्र जडेजा जिन्होंने सीरीज़ में ताहाल 17 विकटें हासिल की हैं उन्हें रद्द-ए-अमल में 7 फ़ीसद का इज़ाफ़ा मिला है ।

TOPPOPULARRECENT