Saturday , August 18 2018

सचिन की नाकामी से बाली वुड मायूस

मुंबई 26 नवंबर (आई ए एन ऐस) हिंदूस्तानी मास्टर ब्लास्टर सचिन तनडोलकर आज अपने करईर की 100 वीं सैंचरी स्कोर करने से महिज़ 6 रंज़ की कमी से महरूम रहे जिस ने ना सिर्फ सारी दुनिया में उन के परसितारों को मायूस किया बल्कि बाली वुड की कई अहम शख़्सि

मुंबई 26 नवंबर (आई ए एन ऐस) हिंदूस्तानी मास्टर ब्लास्टर सचिन तनडोलकर आज अपने करईर की 100 वीं सैंचरी स्कोर करने से महिज़ 6 रंज़ की कमी से महरूम रहे जिस ने ना सिर्फ सारी दुनिया में उन के परसितारों को मायूस किया बल्कि बाली वुड की कई अहम शख़्सियतों ने भी मायूसी का इज़हार किया। सचिन तनडोलकर जोकि जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ माह मार्च में वर्ल्डकप के दौरान अपनी आख़िरी सैंचरी स्कोर की थी और वो ताहाल वनडे में 48 और टेसट मैं 51 सैंचरियों के साथ 99 अदद पर रुके हुए हैं।

नीज़ मुंबई में उन्हें अपनी 100 वीं सैंचरी स्कोर करने का बेहतरीन मौक़ा था ताहम वो 94 रंज़ पर आउट हुई। इस ख़सूस में अमिताभ बचन ने इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहाकि ए दोस्त तुम्हारे आउट होने से मायूसी हुई है, ख़ैर कोई बात नहीं इंतिज़ार और बाक़ी है। अमिताभ बचन ने इस उम्मीद का इज़हार किया कि अनक़रीब सचिन तनडोलकर ये संग-ए-मेल उबूर करलींगे। अर्जुन राम पाल ने भी अपनी मायूसी का इज़हार करते हुए कहाकि नहीं सचिन तुम बहुत क़रीब आचुके थे, ख़ैर हमारी नेक तमन्नाएं तुम्हारे साथ हैं।

दरीं असना गुरू कपूर ने अपने ब्यान में एक तवील नहीं तहरीर किया है। मंदिरा बेदी ने सचिन के 94 रंज़ पर ही इकतिफ़ा करते हुए मास्टर ब्लास्टर से इज़हार-ए-तशक्कुर किया है। दरीं असना शेखर कपूर ने कहाकि अगले इन्निंग में सचिन ये संग-ए-मेल उबूर करलींगे क्यों कि ऊपर वाला हमें सत्ता रहा है। फ़रहान अख़तर ने सचिन के 94 रंज़ पर आउट होने पर मायूसी का इज़हार करते हुए ये उमीद ज़ाहिर की कि आस्ट्रेलिया के एक अहम दौरा पर सचिन ये सैंचरी स्कोर करेंगे जो यक़ीनन अनमोल सैंचरी होगी।

TOPPOPULARRECENT