Monday , December 18 2017

सचिन तनडुलकर की माईकल शूमाकर से मुलाक़ात

नई दिल्ली। 31अक्टूबर (पी टी आई)। फार्मूला 1 के ख़ुद साख़ता प्रुस्तार सचिन ने आज दोपहर ग्रैंड प्रिक्स की इफ़्तिताही तक़रीब से क़बल मर्सेडीज़ टीम बिल्डिंग पहुंच कर सात मर्तबा वर्ल्ड चमपियन रहे शूमाकर से मुलाक़ात की जो बाक़ौल सचिन उन क

नई दिल्ली। 31अक्टूबर (पी टी आई)। फार्मूला 1 के ख़ुद साख़ता प्रुस्तार सचिन ने आज दोपहर ग्रैंड प्रिक्स की इफ़्तिताही तक़रीब से क़बल मर्सेडीज़ टीम बिल्डिंग पहुंच कर सात मर्तबा वर्ल्ड चमपियन रहे शूमाकर से मुलाक़ात की जो बाक़ौल सचिन उन के पसंदीदा दोस्त भी हैं।

तनडुलकर अपनी शरीक-ए-हयात अंजली और बेटी सारा के साथ यहां नोतामीर शूदा बुध इंटरनैशनल सर्किट पहुंची। ताहम उन का बेटा अर्जुन साथ नहीं था। हिंदूस्तानी स्टार क्रिकेटर की आमद पर रेस के प्रोमोटरस जीपी स्पोर्टस इंटरनैशनल के मनीजिंग डायरेक्टर समीर गौड़ ने इस्तिक़बाल किया। तनडुलकर ने सब से पहले F1 के सरबराह बरनी एकलसटन से लॉन्च में मुलाक़ात के दौरान निस्फ़ घंटा तक तबादला-ए-ख़्याल किया।

बादअज़ां ये दोनों शहरा आफ़ाक़ रेसिंग ड्राईवर जैकी असटवा रिट और बाली वुड अदाकार गुलशन ग्रोवर से मुलाक़ात की। उन्हों ने एकलसटन के साथ तस्वीरकशी के लिए मुंतज़िर फोटोग्राफरों को मौक़ा दिया, लेकिन अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करने से गुरेज़ करते हुए कहा कि बादअज़ां वो तफ़सीली बातचीत करेंगी। बादअज़ां वो मर्सेडीज़ टीम बिल्डिंग रवाना हुए जहां मर्सेडीज़ टीम के परनसपाल रास ब्रॉन से रस्मी बातचीत के बाद अपने देरीना दोस्त माईकल शूमाकर से मुलाक़ात की।

उन्हों ने अपनी शरीक-ए-हयात और बेटी का भी जर्मन ड्राईवर शूमाकर से तआरुफ़ करवाया। इन तीनों ने मर्सेडीज़ के एक और रेसिंग ड्राईवर टैको रोज़बरग से मुलाक़ात की और वे आई पी ज़ोन में पहुंच गए जहां तनडुलकर के इलावा स्पोर्टस और फ़िल्मी दुनिया के कई सितारे पहले से मौजूद थी। इस मुक़ाम पर टेनिस स्टार सानिया मिर्ज़ा भी तवज्जा का मर्कज़ बनी रहीं।

TOPPOPULARRECENT