Saturday , December 16 2017

सचिन पायलट पर अवाम को गुमराह करने का इल्ज़ाम

राजिस्थान बी जे पी ने आज रियासती कांग्रेस सरबराह सचिन पायलट को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए उन पर इल्ज़ाम आइद किया कि मौसूफ़ वज़ीर आला वसुंधरा राजे संध्या के ख़िलाफ़ पार्टी हाईकमान को बे बुनियाद और लगू ब्यानात दे कर अपनी ओर‌ करने की कोश

राजिस्थान बी जे पी ने आज रियासती कांग्रेस सरबराह सचिन पायलट को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए उन पर इल्ज़ाम आइद किया कि मौसूफ़ वज़ीर आला वसुंधरा राजे संध्या के ख़िलाफ़ पार्टी हाईकमान को बे बुनियाद और लगू ब्यानात दे कर अपनी ओर‌ करने की कोशिश कर रहे हैं।

रियासती बी जे पी सदर अशोक परिणामी ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत राजिस्थान के ख़िलाफ़ कांग्रेस क़ाइद झूटे ब्यानात का रेकॉर्ड तय्यार करने में मसरूफ़ हैं। अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्होंने कहा कि दिग्विजय‌ सिंह वसुंधरा राजे हुकूमत के ख़िलाफ़ बे बुनियाद ब्यानात का रेकॉर्ड जमा करते हुए अवाम को गुमराह करने की कोशिश कर रहे हैं।

पार्टी हेडक्वार्टर्स पर बी जे पी के आँजहानी क़ाइद श्यामा प्रसाद मुकर्जी के यौम पैदाइश पर अपने ख़िताब के दौरान उन्होंने ये बात कही। परिणामी आदर्श नगर हल्क़ा-ए-इंतख़ाब से एमएल ए हैं। उन्होंने कहा कि दिग्विजय‌ सिंह ना सिर्फ़ झूट बोल रहे हैं बल्कि अफवाहें भी फैला रहे हैं। यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि सचिन पायलट ने कल वसुंधरा राजे पर मनरेगा एक्ट को स्कीम में तब्दील करने की कोशिश पर तन्क़ीद का निशाना बनाया था।

TOPPOPULARRECENT