Friday , December 15 2017

सच्चर कमेटी की 90 फ़ीसद सिफ़ारिशात पर अमल: सलमान ख़ुरशीद

क़ानून और अक़ल्लीयती उमूर के मर्कज़ी वज़ीर सलमान ख़ुरशीद ने आज राज्य सभा में बताया कि सच्चर कमेटी की 90 फ़ीसद सिफ़ारिशात को तस्लीम ( कुबूल) कर लिया गया है और उन पर अमल दर आमद जारी है। मिस्टर ख़ुरशीद ने वक़्फ़ा-ए-सवालात के दौरान कहा कि सच्चर

क़ानून और अक़ल्लीयती उमूर के मर्कज़ी वज़ीर सलमान ख़ुरशीद ने आज राज्य सभा में बताया कि सच्चर कमेटी की 90 फ़ीसद सिफ़ारिशात को तस्लीम ( कुबूल) कर लिया गया है और उन पर अमल दर आमद जारी है। मिस्टर ख़ुरशीद ने वक़्फ़ा-ए-सवालात के दौरान कहा कि सच्चर कमेटी ने 75 सिफ़ारिशात की थीं जिस में से 90 फ़ीसद सिफ़ारिशात को तस्लीम करके इस पर आगे की कार्रवाई की जा रही है।

उन्होंने कहा कि सिफ़ारिशात के दो, तीन नकात पर तबादला-ए-ख़्याल चल रहा है। उन्होंने कहा कि हुकूमत की ये कोशिश रही है कि सब को यकसाँ मौक़े ( एक् जैसा मौका) मिलें और इसी मक़सद से अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी के लिए भी कई ठोस क़दम उठाए गए हैं। उन्होंने कहा कि ये दुरुस्त है कि सच्चर कमेटी का क़ियाम मुसलमानों की समाजी, इक़तिसादी ( आर्थिक/माली) और तालीमी सूरत-ए-हाल का पता लगाने के लिए किया गया था और इस ने इस सिलसिले में ठोस मालूमात भी फ़राहम कराई हैं।

TOPPOPULARRECENT