Tuesday , December 12 2017

सज़ाए मौत पाने वाले ऑस्ट्रेलियाई मुल्ज़िमीन के साथ ग़ैर इंसानी सुलूक

ऑस्ट्रेलिया ने बिल आख़िर सरकारी तौर पर इंडोनेशिया से शिकायत की है कि जो दो ऑस्ट्रेलियाई जिन्हें सज़ाए मौत दी जाने वाली है उन के साथ सज़ा पर अमल आवरी से क़ब्ल ही ग़ैर इंसानी सुलूक किया जा रहा है। वज़ीरे आज़म टोनी एबाट ने आज शिकायत से मु

ऑस्ट्रेलिया ने बिल आख़िर सरकारी तौर पर इंडोनेशिया से शिकायत की है कि जो दो ऑस्ट्रेलियाई जिन्हें सज़ाए मौत दी जाने वाली है उन के साथ सज़ा पर अमल आवरी से क़ब्ल ही ग़ैर इंसानी सुलूक किया जा रहा है। वज़ीरे आज़म टोनी एबाट ने आज शिकायत से मुताल्लिक़ लब कुशाई करते हुए ये इन्किशाफ़ किया जबकि ये ख़बरें भी मिल रही हैं कि ऑस्ट्रेलियाई मुल्ज़िमीन की सज़ाए मौत पर अमल आवरी को दस दिनों तक आगे बढ़ाया जा सकता है।

यहां इस बात का तज़किरा भी ज़रूरी है कि मुल्ज़िमीन एंड्रयू चान और मीवरन सुकुमारन जो ड्रग्स की स्मगलिंग में मुलव्विस हैं और जिन्हें नाम निहाद बाली नाइन नामी टोली का हिस्सा समझा जाता है।

उन्हें जावा मुंतक़िल किया गया है ताकि उन की सज़ाए मौत पर अमल आवरी की जा सके ताहम ऑस्ट्रेलिया को इस बात पर एतराज़ है कि मुल्ज़िमीन को बाली से सज़ाए मौत के मुक़ाम तक मुंतक़िल करने के लिए सेक्युरिटी के नाक़ुस इंतेज़ामात थे जहां ड्यूटी पर मौजूद पुलिस अहलकार अपने सेल्फ़ी निकालने में मशग़ूल थे।

टोनी एबाट ने अख़बारी नुमाइंदों से गुफ़्तगु करते हुए ये बात कही जहां पुलिस अहलकारों को मुल्ज़िमीन के साथ सेल्फ़ी निकालते हुए दिखाया गया है जिन्हें ऑस्ट्रेलिया की अवाम देख रहे हैं। एक तरफ़ पुलिस अहलकार सेल्फ़ी निकालने में मशग़ूल हैं तो दूसरी तरफ़ मुल्ज़िमीन के चेहरों का रंग उड़ा हुआ नज़र आ रहा है।

आम तौर पर सज़ाए मौत से क़ब्ल 72 घंटों की नोटिस सरब्राह की जाती है ताहम ताज़ा तरीन इत्तिलाआत ये भी हैं कि इन मुल्ज़िमीन की सज़ाए मौत पर अमल आवरी को मज़ीद दस दिनों तक आगे बढ़ा दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT