Monday , December 11 2017

सज्जन कुमार के ख़िलाफ़ कार्रवाई पर हुक्म अलतवी

सुप्रीम कोर्ट ने आज तहत की अदालत की सीनीनर कांग्रेस क़ाइद सज्जन कुमार के ख़िलाफ़ 1984 के सिक्ख दुश्मन फ़सादाद मुक़द्दमा की कार्रवाई पर हुक्म अलतवी जारी कर दिया। जस्टिस पी सतासेवम और जस्टिस बी एस चौहान ने तहत की अदालत को हिदायत दी कि मुक़

सुप्रीम कोर्ट ने आज तहत की अदालत की सीनीनर कांग्रेस क़ाइद सज्जन कुमार के ख़िलाफ़ 1984 के सिक्ख दुश्मन फ़सादाद मुक़द्दमा की कार्रवाई पर हुक्म अलतवी जारी कर दिया। जस्टिस पी सतासेवम और जस्टिस बी एस चौहान ने तहत की अदालत को हिदायत दी कि मुक़द्दमा की कार्रवाई 27 जुलाई तक मुल्तवी कर दी जाय जबकि दिल्ली हाइकोर्ट इमकान ( उम्मिद) है कि सज्जन कुमार की दरख़ास्त की समाअत (सुनवायी) करेगी जिस में गवाहों से जरह करने की इजाज़त तलब की है जिन के ब्यानात मुख़्तलिफ़ कमीशनस पर सी बी आई ने उन के ख़िलाफ़ इस्तेमाल किए हैं।

अदालत ने साबिक़ रुकन ( पूर्व सदस्य) पार्लीयामेंट सज्जन कुमार की अपील पर जिस में उन्होंने हाइकोर्ट के हुक्मनामा को चैलेंज किया था जिस ने उन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा पर हुक्म अलतवी जारी करने से इनकार किया था, ये हुक्म अलतवी जारी किया। सी बी आई ने सज्जन कुमार की अपील की सख़्ती से मुख़ालिफ़त की थी और इल्ज़ाम आइद किया था कि वो ताख़ीर ( विलम्ब) की चालों से काम ले रहे हैं।

बंच ने ताहम कहा कि वो सी बी आई की दरख़ास्त पर मुतमईन नहीं हैं और उन्होंने कार्रवाई पर हुक्म अलतवी जारी कर दिया। बंच ने हाइकोर्ट से ख़ाहिश की कि सज्जन कुमार की दरख़ास्त की तेज़ रफ़्तारी से समाअत की जाए। तहत की अदालत कल क़तई मुबाहिस ( बहस) की समाअत करेगी जो मुल्ज़िम के वुकला ( वकील) करेंगे ।

सज्जन कुमार ने हाइकोर्ट के ख़िलाफ़ अपील की है कि मुक़द्दमा की समाअत करने वाली अदालत का हुक्मनामा जिसने उन्हें फ़सादाद के मुतासरीन ( पीड़ीतों) के मुख़्तलिफ़ अदालती कमीशनों पर दिए हुए ब्यानात इस्तेमाल करने की उन्हें इजाज़त देने से इनकार कर दिया ।

इन में जी टी नानावती और रंगनाथ मिश्रा कमीशन्स के इजलास पर दीए हुए ब्यानात भी शामिल हैं। सज्जन कुमार ने कहा कि कई गवाहों ने अपनी गवाहियों कमीशन के इजलास में तब्दील कर दी हैं।

TOPPOPULARRECENT