सड़क हादिसात में दो अफ़राद हलाक हैदराबाद

सड़क हादिसात में दो अफ़राद हलाक हैदराबाद
हैदराबाद । २६। जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : मल्लिका जगीरी और नारायण गुड़ा पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए दो अलहदा सड़क हादिसात में एक ज़ईफ़ ख़ातून और एक नौजवान हलाक हो गया । मल्लिका जगीरी पुलिस के मुताबिक़ माधव वाड़िया जोकरी जीत सिंह की

हैदराबाद । २६। जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : मल्लिका जगीरी और नारायण गुड़ा पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए दो अलहदा सड़क हादिसात में एक ज़ईफ़ ख़ातून और एक नौजवान हलाक हो गया । मल्लिका जगीरी पुलिस के मुताबिक़ माधव वाड़िया जोकरी जीत सिंह की बीवी थी कल शाम अपने एक साथी मनजीत कौर के साथ चहल क़दमी कर रही थी कि मोटर सैक़ल की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी हो गई ।

जिस को फ़ौरी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां दौरान-ए-इलाज माधव वाड़िया फ़ौत हो गई । नारायण गौड़ा पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए सड़क हादिसा मैं 20 साला किशवर उर्फ़ कटासट वन की ज़द में आकर हलाक हो गया । सब इन्सपैक्टर नारायण गुड़ा मिस्टर जगेश्वर के मुताबिक़ किशवर फुटपाथ पर रहता था और इस के चंद साथीयों ने कल रात शराब पीने के बाद वाइटनर का इस्तिमाल किया ।

और आपस में झगड़े जिस के बाद एक दूसरे के तआक़ुब में किशवर स्टोन बस से टकरा कर हलाक होगया । पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।।

Top Stories