Sunday , December 17 2017

सड़क हादिसा में सिकंदराबाद के चार अफ़राद हलाक

जगत्याल। 9 जनवरी ( सियासत न्यूज़) जगत्याल डीवीझ़न के कोड़मयाल मंडल के मौज़ा पोडोर क्रास बरीज के क़रीब टाटा सूमो नंबर 26TV6018 APके दरख़्त से टकराने से चार अफ़राद हलाक हुए । इस हादिसा में एक ख़ातून महमूदा और अबदुल्लाह बरसरे मौक़ा हलाक हो

जगत्याल। 9 जनवरी ( सियासत न्यूज़) जगत्याल डीवीझ़न के कोड़मयाल मंडल के मौज़ा पोडोर क्रास बरीज के क़रीब टाटा सूमो नंबर 26TV6018 APके दरख़्त से टकराने से चार अफ़राद हलाक हुए । इस हादिसा में एक ख़ातून महमूदा और अबदुल्लाह बरसरे मौक़ा हलाक होगए ।

बताया जाता है कि सिकंदराबाद के वारिस गौड़ा के रहने वाले अपनी लड़की के रिश्ता के ताल्लुक़ से जगत्याल आए हुए थे और आज शाम वापिस हो रहे थे कि पोडोर के क़रीब टाटा सूमो गाड़ी दरख़्त से टकराई । समझा जाता है कि टाटा सूमो ड्राईवर मुबय्यना तौर पर हालत नशा में था । गाड़ी में जुमला 8 अफ़राद सवार थे जिन में दो लड़के दो ख़वातीन और दीगर मर्द अफ़राद थे ।

ज़ख़मीयों को 108 अम्बो लिनस के ज़रीया करीमनगर सरकारी दवाख़ाना मुंतक़िल किया गया । हादिसा इतना भयानक था कि गाड़ी पूरी तरह तबाह होगई । वाक़िया की इत्तिला मिलते ही जगत्याल ए एस पी रामा राजेश्वरी ने मौक़ा-ए-वारदात पहुंच कर मुआइना किया । कोड़मयाल पुलिस ने एक मुक़द्दमा दर्ज रजिस्टर्ड करते हुए पंचनामा किया। हादिसा में मुस्लिम ख़ानदान के चार अफ़राद हलाक होने की इत्तिला से अवाम में ग़म की लहर दौड़ गई ।

TOPPOPULARRECENT