Tuesday , December 12 2017

सदर ईरान हसन रुहानी का आज से दौरे तुर्की

ईरानी सदर हसन रुहानी पीर के रोज़ से तुर्की का दौरा करेंगे। हसन रुहानी का सदर मुंतख़ब होने के बाद तुर्की का ये पहला दौरा है जिस में इस उम्मीद का इज़हार किया जा रहा है कि ईरान के जौहरी तवानाई के प्रोग्राम के साथ साथ शाम तिजारती और तवाना

ईरानी सदर हसन रुहानी पीर के रोज़ से तुर्की का दौरा करेंगे। हसन रुहानी का सदर मुंतख़ब होने के बाद तुर्की का ये पहला दौरा है जिस में इस उम्मीद का इज़हार किया जा रहा है कि ईरान के जौहरी तवानाई के प्रोग्राम के साथ साथ शाम तिजारती और तवानाई के शोबों में बढ़ते हुए ताल्लुक़ात एजेंडा पर सरे फ़ेहरिस्त होंगे।

एक मीडिया रिपोर्ट के मुताबिक़ दौरा के दौरान ख़ुसूसी तौर पर कशीदा ताल्लुक़ात में बेहतरी लाने पर तवज्जा मबज़ूल रहेगी। ईरानी सदर हसन रुहानी ऐसे वक़्त तुर्की का दौरा कर रहे हैं जब ये उम्मीद जन्म ले रही हैं कि उन के इस दौरा से आपसी तनाव कम करने और मुसालहत की राह हमवार होगी।

तवक़्क़ो की जा रही है कि ईरानी और तुर्क सरब्राहान मुख़ासमत की बजाय तआवुन की अहमीयत पर ज़ोर देंगे ताहम तजज़ियाकारों ने मुतनब्बे किया है कि किसी किस्म के तआवुन का दारो मदार शाम में जारी तनाज़ा और ईरान के जौहरी तवानाई के मुआमले पर बातचीत में पेशरफ़्त पर मुनहसिर होगा।

TOPPOPULARRECENT