Monday , December 18 2017

सदर चीन का दौरा दिल्ली ,ट्रैफ़िक दिरहम बरहम

सदर चीन शी चिनफिंग के दौरा दिल्ली के मौक़े पर आज शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में ट्रैफ़िक निज़ाम दिरहम बरहम होगया और वसती-ओ-जुनूबी दिल्ली में ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़त मुतास्सिर रही। क्योंकि बाज़ रियासतों को बंद कर दिया गया था। अवाम बिलखुसू

सदर चीन शी चिनफिंग के दौरा दिल्ली के मौक़े पर आज शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में ट्रैफ़िक निज़ाम दिरहम बरहम होगया और वसती-ओ-जुनूबी दिल्ली में ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़त मुतास्सिर रही। क्योंकि बाज़ रियासतों को बंद कर दिया गया था। अवाम बिलखुसूस दफ़्तर जाने वालों को परेशानकुन सूरत-ए-हाल से दो-चार होना पड़ा और इन में से अक्सर ताख़ीर से अपनी मंज़िल को पहूंचे।

तिब्बती अवाम के एहतेजाज ने भी ट्रैफ़िक पर मज़ीद मनफ़ी असर डाला और बिलख़ुसूस धूला कुँआं से आने वाली मोटरकारों और दीगर गाड़ीयों को सब्र आज़मा मरहला से गुज़रना पड़ा। ट्रैफ़िक पुलिस ने कल अवाम से ख़ाहिश की थी कि वो सरदार पटेल मार्ग, दढोला कुँआं और अशोक रोड की तरफ़ आने से गुरेज़ करें क्योंकि उसे दिन भर वक़फ़ा वक़फ़ा से बंद किया जाता रहेगा।

हैदराबाद हाउज़ जाने वाली सड़क पर ट्रैफ़िक की रफ़्तार इंतेहाई सुस्त थी जहां एहतेजाजी तिब्बती अवाम की पुलिस से झड़प होगई। सदर चीन के दौरे के पेशे नज़र जगह जगह पुलिस और पैरा मिल्ट्री तैनात की गई थी। मसरूफ़ तरीन आई टी ओ चौराहा पर सूरत-ए-हाल इंतेहाई अबतर थी जहां ट्रैफ़िक जाम होने की वजह से उसे उबूर करने में कई घंटे लग गए।

TOPPOPULARRECENT