Thursday , December 14 2017

सदर जमहूरीया की छुट्टियां ख़त्म दिल्ली वापसी

सदर जमहूरीया परनाब मुख‌र्जी जुनूबी हिंद में अपने 13 रोज़ा क़ियाम को मुकम्मिल करें और दिल्ली रवाना हूजाएंगे।

सदर जमहूरीया परनाब मुख‌र्जी जुनूबी हिंद में अपने 13 रोज़ा क़ियाम को मुकम्मिल करें और दिल्ली रवाना हूजाएंगे।

सदर जमहूरीया इन तातीलात में बोला रुम में राष्ट्रपति निलयम में मुक़ीम रहे। हालाँकि वो अपनी रिवायती सालाना तातीलात गुज़ारने यहां आए थे लेकिन मुख़्तलिफ़ शहरों और रियासतों में होने वाले प्रोग्राम्स के अलावा आंध्र प्रदेश की तक़सीम के मसले ने सदर जमहूरीया को यहां भी मसरूफ़ रखा।

रियासत के दोनों इलाक़ों से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन और सियासी जमातों ने मुसलसिल राष्ट्रपति निलयम पहूंच कर अपने अपने मौक़िफ़ से सदर जमहूरीया को वाक़िफ़ करवाया।

चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी सदर तेलुगु देशम एन चंद्राबाबू नायडू तेलंगाना राष़्ट्रा समीति के सरबराह चन्द्र शेखर राव वाई एस आर कांग्रेस के सदर वाई एस जगन मोहन रेड्डी के अलावा कई रियासती-ओ-मर्कज़ी वुज़रा अरकाने पार्लियामेंट और अरकाने असेंबली ने मुख़्तलिफ़ मौक़ों पर सदर जमहूरीया से मुलाक़ात करते हुए तक़सीम रियासत के मसले पर अपने अपने मौक़िफ़ से मुताल्लिक़ नुमाइंदगीयाँ पेश कीं।

राष्ट्रपति निलयम से ताहम इन मुलाक़ातों के ताल्लुक़ से कोई रद्द-ए-अमल ज़ाहिर नहीं किया गया। सदर जमहूरीया ने शाम तक़रीबा 800 मेहमानों के लिए एटहोम का इनइक़ाद अमल में लाया था । राष्ट्रपति निलयम में पहली मर्तबा इस तरह के एटहोम का एहतेमाम किया गया था।

TOPPOPULARRECENT