Monday , December 11 2017

सदर जम्हूरिया का दौरा‍-ए‍-वियत‌नाम, अहम मुआहिदे मुतवक़्क़े

हिन्दुस्तान और वियत‌नाम के दरमियान शोबा-ए-दिफ़ा में अहम मुआहिदों पर दस्तख़तें मुतवक़्क़े हैं जबकि सनअत और कल्चर में भी दोनों ममालिक के दरमियान अहम मुआहिदे किए जा सकते हैं जैसा कि सदर जम्हूरिया हिंद प्रण‌ब मुख‌र्जी आइन्दा माह वि

हिन्दुस्तान और वियत‌नाम के दरमियान शोबा-ए-दिफ़ा में अहम मुआहिदों पर दस्तख़तें मुतवक़्क़े हैं जबकि सनअत और कल्चर में भी दोनों ममालिक के दरमियान अहम मुआहिदे किए जा सकते हैं जैसा कि सदर जम्हूरिया हिंद प्रण‌ब मुख‌र्जी आइन्दा माह वियत‌नाम का दौरा कररहे हैं।

हिन्दुस्ता‍‍‍न ने फ़ैसला किया है कि वो विय‌तनाम के साथ तेल के शोबा और शोबा दिफ़ा में अहम मुआहिदे करने का ख़ाहां है जबकि हनोई भी हिन्दुस्तान के साथ इसी तरह के मुआहिदे करने के लिए कोशां हैं। दोनों ममालिक बहीरा-ए-जुनूबी चीन में स्कियोरटी और तनाज़आत को भी हल करना चाहते हैं।

चीन के साथ अपने कमज़ोर ताल्लुक़ात के बाद विय‌तनाम हिन्दुस्तान के साथ शोबा दिफ़ा में गहरे ताल्लुक़ात और तआवुन का ख़ाहां है ताकि वो अपनी बहरी ताक़त को मज़बूत करसके। विय‌तनाम के लिए हिन्दुस्तान इलाक़े में एक अहम मुल्क है और वो दोनों ममालिक के दरमियान मुसल्लह अफ़्वाज को मज़बूत करने के लिए कोशां है। विय‌तनाम कोशां है कि वो हिन्दुस्तान से ब्रह्मोस मिज़ाईल हासिल करे जिस को हिन्दुस्तान ने रूस के तआवुन के साथ तैयार किया है। विय‌तनाम ने ये भी कहा है कि इस ने हिन्दुस्तान से दरख़ास्त की है कि वो उसे आबदोज़ ट्रेनिंग भी फ़राहम करे।

TOPPOPULARRECENT