Wednesday , December 13 2017

सदर जम्हूरीया किसी भी बिरादरी से हो सकता है: मुलायम सिंह

समाजवादी पार्टी ने आज कहा कि मुल्क के आइन्दा सदर का इंतेख़ाब इस बुनियाद पर नहीं होना चाहीए कि उम्मीदवार पसमांदा, अक़ल्लीयती या दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों से ताल्लुक़ रखता हो। इस सवाल पर कि आया समाजवादी पार्टी इस ओहदा के लिए मिस्टर परनब मु

समाजवादी पार्टी ने आज कहा कि मुल्क के आइन्दा सदर का इंतेख़ाब इस बुनियाद पर नहीं होना चाहीए कि उम्मीदवार पसमांदा, अक़ल्लीयती या दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों से ताल्लुक़ रखता हो। इस सवाल पर कि आया समाजवादी पार्टी इस ओहदा के लिए मिस्टर परनब मुकर्जी की ताईद करेगी, पार्टी सरबराह मिस्टर मुलायम सिंह यादव ने कहा कि उन्होंने अभी किसी का नाम नहीं सुना है और उन से किसी ने इस ताल्लुक़ (संबंध) से कुछ नहीं कहा है।

इस सवाल पर कि आया आइन्दा सदर-ए-ममलकत को अक़ल्लीयती बिरादरी से होना चाहीए, मिस्टर यादव ने कहा कि इस बात से कोई फ़र्क़ नहीं पड़ता कि सदर का ताल्लुक़ पसमांदा तबक़ात से हो या अक़ल्लीयत से हो। चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी से कल उन की मुलाक़ात से मुताल्लिक़ सवाल पर उन्होंने कहा कि ये ममता बनर्जी से उन की पहली मुलाक़ात नहीं है।

ये बात सब समझ सकते हैं कि अगर दो सयासी क़ाइदीन मुलाक़ात करें तो वो किसी ना किसी मसला पर तबादला-ए-ख़्याल करते ही हैं। उन्होंने कहा कि अगर ऐसी कोई बात हो जो ज़राए इब्लाग में आनी चाहीए तो यक़ीनन उस को ज़ाहिर किया जाएगा। ममता बनर्जी ने कल मिस्टर मुलायम सिंह यादव से उन की क़ियामगाह पर मुलाक़ात की थी और आइन्दा भी मुलाक़ात करके तबादला-ए-ख़्याल का इशारा दिया था।

TOPPOPULARRECENT