Friday , December 15 2017

सदर जम्हूरीया सयासी शख़्सियत होनी चाहीए : मुलायम सिंह यादव

समाजवादी पार्टी सरबराह मुलायम सिंह यादव ने कहाकि सदर जम्हूरीया एक सयासी शख़्सियत होनी चाहीए। उन्होंने इम्कानी उम्मीदवारों में ख़ुद को शामिल किए जाने के ताल्लुक़ से तब्सिरा से गुरेज़ किया। पार्लीमेंट हाउस के बाहर अख़बारी नुमाइंदो

समाजवादी पार्टी सरबराह मुलायम सिंह यादव ने कहाकि सदर जम्हूरीया एक सयासी शख़्सियत होनी चाहीए। उन्होंने इम्कानी उम्मीदवारों में ख़ुद को शामिल किए जाने के ताल्लुक़ से तब्सिरा से गुरेज़ किया। पार्लीमेंट हाउस के बाहर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्होंने कहा कि इस मौक़ा पर हम सदारती इंतेख़ाबात ( इलेक़्शन/चुनाव) के बारे में तबादला-ए-ख़्याल नहीं कर सकते।

जब उम्मीदवारों का ऐलान किया जाएगा तब ही हम अपनी राय देंगे। जब उन से पूछा गया कि क्या सदर जम्हूरीया को सयासी पस-ए-मंज़र का हामिल होना चाहीए, उन्हों ने कहा कि यक़ीनन एक सयासी शख़्सियत को ही सदर जमहूरीया होना चाहीए। मुल्क की पहली ख़ातून सदर जम्हूरीया प्रतिभा पाटिल 25 जुलाई को अपनी मीयाद पूरी कर रही हैं।

समाजवादी पार्टी में जो यू पी ए की बाहर से ताईद कर रही है, कहा था कि वो किसी मुमताज़ मुस्लिम नुमाइंदा शख़्सियत को इस आला ओहदा पर फ़ाइज़ करने की ताईद करेगी।

TOPPOPULARRECENT