Saturday , December 16 2017

सदर तेलंगाना पुन्नाला लक्शमया को मुस्ताफ़ी होने का मश्वरा

कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद-ओ-रुक्न राज्य सभा मिस्टर पी गवर्धन रेड्डी ने शिकस्त की ज़िम्मेदारी क़बूल करते हुए पार्टी क़ियादत से माज़रत ख़्वाही करने और सदारत से मुस्ताफ़ी होजाने का सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर पुन्नाला लक

कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद-ओ-रुक्न राज्य सभा मिस्टर पी गवर्धन रेड्डी ने शिकस्त की ज़िम्मेदारी क़बूल करते हुए पार्टी क़ियादत से माज़रत ख़्वाही करने और सदारत से मुस्ताफ़ी होजाने का सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर पुन्नाला लक्शमया से मुतालिबा किया.

बसूरत-ए-दीगर पुन्नाला लक्शमया और डिग वजए सिंह को ओहदों से बेदखल करदेने का कांग्रेस हाईकमान से मुतालिबा किया । टी आर एस से इत्तिहाद के ख़िलाफ़ पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी को गुमराह करने का जाना रेड्डी पर इल्ज़ाम आइद किया।

मिस्टर पुन्नाला लक्शमया को पार्टी सदारत केलिए नाअहल क़रार दिया और ज़िम्मेदारीयों से ग़ाफ़िल रहने वाले मिस्टर डिग वजए सिंह को भी पार्टी इंचार्ज के ओहदे से हटा देने पर ज़ोर दिया।

उन्हों ने कहा कि पार्टी क़ाइदीन में ताल मेल का फ़ुक़दान था जिस की वजह से अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने के बावजूद पार्टी को नुक़्सान पहुंचा है।

TOPPOPULARRECENT