सदर तेलगुदेशम का जेल जाना यक़ीनी , बचने की कोशिश बेफ़ैज़

सदर तेलगुदेशम  का जेल जाना यक़ीनी , बचने की कोशिश बेफ़ैज़

हैदराबाद । 15 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : सदर एन टी आर तेलगुदेशम पार्टी मिसिज़ लक्ष्मी पार्वती ने कहा कि क़ाइद अप्पोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू का जेल जाना यक़ीनी है । सुप्रीम कोर्ट से रुजू होने की तैय्यारी करने के बजाय सदर तेलग

हैदराबाद । 15 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : सदर एन टी आर तेलगुदेशम पार्टी मिसिज़ लक्ष्मी पार्वती ने कहा कि क़ाइद अप्पोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू का जेल जाना यक़ीनी है । सुप्रीम कोर्ट से रुजू होने की तैय्यारी करने के बजाय सदर तेलगुदेशम सी बी आई से तआवुन करते हुए अपने आप को अवाम के सामने बेक़सूर साबित करें । वाज़ेह रहे कि मिसिज़ लक्ष्मी पार्वती ने भी माज़ी में कमाई से ज़्यादा असासा जात और जायदाद रखने का इल्ज़ाम आइद करते हुए हाईकोर्ट में बाबू के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दायर किया था ।

चीफ़ मिनिस्टर के फ़राइज़ अंजाम देने वाले चंद्रा बाबू नायडू ने इस वक़्त हुक्म अलतवा हासिल किया था । एज़ाज़ी सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिसिज़ वजया अम्मां की दरख़ास्त को क़बूल करते हुए हाईकोर्ट ने नायडू के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात करने की सी बी आई को हिदायत दी है । जिस का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए मिसिज़ लक्ष्मी पार्वती ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू के कमाई की कोई हद नहीं है । अवाम को धोका देना झूट बोलना नायडू की आदत है वो बज़ाहिर हाईकोर्ट के फ़ैसले का ख़ैर मुक़द्दम कररहे हैं ।

दूसरी तरफ़ सुप्रीम कोर्ट से रुजू होने के लिए वुकला और माहिरीन क़ानून से मुशावरत कररहे हैं । अना हज़ारे की ताईद करते हुए अपने आप को बेक़सूर साबित करने की कोशिश कररहे हैं और मुख़्तलिफ़ कॉलिजस का दौरा करते हुए तलबा को बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ दरस दे रहे हैं । उन के 9 साला दौर-ए-हकूमत में बदउनवानीयों के उन पर कई इल्ज़ामात आइद हुए ताहम उन्हों ने एक इल्ज़ाम की भी तहक़ीक़ात नहीं कराई बल्कि उन के ख़िलाफ़ हाईकोर्ट में दाख़िल करदा मुक़द्दमात पर हुक्म अलतवा हासिल किया है ।

हाईकोर्ट और सी बी आई को मक्तोबात रवाना करने में महारत रखने वाले रियास्ती वज़ीर हैंडलूम-ओ-टकसटाईल डाक्टर शंकर राव अब ख़ामोश क्यों हैं वो भी सी बी आई और हाईकोर्ट को नायडू की बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ मुक्तो बात रवाना करें । सी बी आई जिस तरह जगन के ख़िलाफ़ तेज़ी से तहक़ीक़ात कररही है इसी तर्ज़ पर नायडू के ख़िलाफ़ भी तहक़ीक़ात करे वर्ना उन की जानिब से सबूत मिटाने के ख़तरात हैं।।

Top Stories