Monday , December 18 2017

सदर तेलुगु देशम एन चंद्र बाबू पर दहश्तगर्द जैसा रवैया अपनाने का इल्ज़ाम

तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के क़ाइदीन ने सदर तेलुगु देशम पार्टी चंद्रा बाबू नायडू पर दहश्तगर्द जैसा रवैया अपनाने का इल्ज़ाम आइद किया और इस्तिफ़सार किया कि क्या नायडू कांग्रेस की सदर सोनिया गांधी और नायब सदर मिस्ट

तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के क़ाइदीन ने सदर तेलुगु देशम पार्टी चंद्रा बाबू नायडू पर दहश्तगर्द जैसा रवैया अपनाने का इल्ज़ाम आइद किया और इस्तिफ़सार किया कि क्या नायडू कांग्रेस की सदर सोनिया गांधी और नायब सदर मिस्टर राहुल गांधी के मरने की तमन्ना रखते हैं।

वाज़ेह रहे कि एक इंतिख़ाबी जल्से आम से ख़िताब करते हुए राहुल गांधी ने अपनी दादी इंदिरा गांधी और वालिद राजीव गांधी के क़त्ल का तज़किरा करते हुए अपनी जान को भी ख़तरा होने का दावा किया था।
इस पर सदर तेलुगु देशम चंद्रा बाबू नायडू ने रिमार्क्स करते हुए कहा था कि कांग्रेस पार्टी वोट बटोरने की सियासत पर अमल कर रही है।

श्रीलंका में तमिल वाक़िया के हादिसा में राजीव गांधी का क़त्ल होने सिख मत के जज़बात को मजरूह करने पर इंदिरा गांधी का क़त्ल होने का दावा किया था।

सदर तेलुगु देशम पार्टी की जानिब से कांग्रेस के आँजहानी क़ाइदीन के ख़िलाफ़ किए गए रिमार्क्स की सख़्त मुज़म्मत करते हुए उन के ख़िलाफ़ फ़ौरी कार्रवाई करने का रियासती हुकूमत से मुतालिबा किया। अगर हुकूमत की जानिब से कार्रवाई नहीं की गई तो ख़ुद चंद्रा बाबू नायडू के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करने का एलान किया।

TOPPOPULARRECENT