Saturday , June 23 2018

सदर नशीन ग्रुप एम पी अहमद की प्रैस कान्फ़्रैंस

दुबई३०। मार्च : मलाबार गोल्ड ने अपनी आलमगीर तौसीअ के मंसूबाका ऐलान करते हुए 2015 तक सालाना 6 अरब अमरीकी डालर मालियती कारोबार काहदफ़ मुक़र्रर क्या । इस चार साला मंसूबा पर 70 करोड़ अमरीकी डालर सर्फ़ किए जाऐंगे । इस मंसूबा के मुकीरी अनास

दुबई३०। मार्च : मलाबार गोल्ड ने अपनी आलमगीर तौसीअ के मंसूबाका ऐलान करते हुए 2015 तक सालाना 6 अरब अमरीकी डालर मालियती कारोबार काहदफ़ मुक़र्रर क्या । इस चार साला मंसूबा पर 70 करोड़ अमरीकी डालर सर्फ़ किए जाऐंगे । इस मंसूबा के मुकीरी अनासिर में दुनिया का नामवर जे़वरात का ब्रांड बन जाना , दुनिया भर में 220 शोरूमस का क़ियाम , सालाना कारोबार की मालियत 6 रब अमरीकी डालर करदेना ( यानी 300 अरब रुपय करदेना ) नैटवर्क की तौसीअ पर 70 करोड़ अमरीकी डालर ( 5 अरब रुपय ) की सरमाया कारी , ब्रांड और मार्केटिंग प्रोग्राम्स पर 100 करोड़ अमरीकी डालर ( 5 अरब रुपय ) की सरमाया कारी , आई आई ऐम कोज़ी कोड़ के साथ शिरकतदारी ताकि तौसीअ के प्रोग्राम को सहारा देने बासलाहीयत अफ़रादी क़ुव्वत तैय्यार की जाय और सरगर्म तशहीर-ओ-मालूमात की फ़राहमी के लिए सी ऐस आर पहल शामिल हैं ।

सदर नशीन मलाबार ग्रुप आफ़ कंपनीज़ एम पी अहमद ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस में नएइक़दाम का ऐलान करते हुए कहा कि इस तौसीअ प्रोग्राम का नाम मिला बार सोना और हीरे रखा गया है । न्यू माला बार सोना-ओ-हीरे के सारिफ़ीन के लिए कंपनी मुनकसिरुल मिज़ाज , क़ाबिल रसाई और बावक़ार है , अपनी रिवायत के मुताबिक़ रक़म का बेहतरीन नियम-उल-बदल फ़राहम करती है । आज के आलमी ज़ौक़ के मुताबिक़ ख़िदमात और मसनूआत पेश करती है । कंपनी अपने पुरअज़म मंसूबा के तहत 2012 में ही 20 से ज़ाइदरीटेल शोरूमस के क़ियाम पर 10 करोड़ अमरीकी डालर ( 5 अरब रुपय ) सिर्फ़ कररही है । इस तरह हिंदूस्तान और ख़लीजी ममालिक में मिला बार गोल्ड के शोरूमस की तादाद में और भी इज़ाफ़ा हो जाएगा ।

मलाबार गोल्ड ऐंड डाइमंडस का गुज़शता साल का कारोबार 2 अरब 40 करोड़ डालर ( 120 अरब रुपय ) रहा और उसे दुनिया का कारोबारी मालियत के एतबार से दुनिया की तीसरी सब से बड़ी रीटेल कंपनी होने का एज़ाज़ हासिल हुआ । ग्रुप के एग्ज़ीक्यूटिव‌ डायरैक्टर शाम लाल अहमद ने कहाकि मुस्तक़बिल क़रीब कंपनी की शानदार तरक़्क़ी के इमकानात हैं । मुआविन सदर नशीन मलाबार ग्रुप आफ़ कंपनीज़ डाक्टर इबराहीम हाजी ने कहा कि ग्रुप सी ऐस आर इक़दाम और आई आई ऐम कोज़ी कोड़ से ताल्लुक़ के सिलसिला में हमेशा सब से आगे रहा है ।

इस से अपने मक़सद से कंपनी की तवील मुद्दती वाबस्तगी और समाज के लिए इस के हिस्सा की तौसीक़ होती है । मलाबार गोल्ड ऐंड डाइमंडस मलाबार ग्रुप आफ़ कंपनी का ख़ुसूसी नुमाइंदा प्रोग्राम है । मलाबार ग्रुप आफ़ कंपनीज़ इस के इलावा तामीरात और दस्ती घड़ीयों के शोबा में भी सरगर्म है और दीगर शोबों जैसे तर्ज़-ए-ज़िदंगी ( लाईफ़ असटाईल ) की मुख़्तलिफ़ मसनूआत और रीटेल ब्रांड्स की फ़रोख़त के लिए बैन-उल-अक़वामी फ़रनीचाइज़नग में दाख़िला का मंसूबा रखती हैं और तामीरात के शोबा में भी इस का नुमायां मुक़ाम है ।।

TOPPOPULARRECENT