Wednesday , September 26 2018

सदर नशीन रियास्ती हज कमेटी मुहम्मद सय्यद ख़लील उद्दीन अहमद का इज़हार-ए-तशक्कुर (धन्यवाद करना)

हैदराबाद२३अक्टूबर (प्रैस नोट)। आंधरा प्रदेश स्टेट हज कमेटी के ज़ेर-ए-एहतिमाम हैदराबाद अमबारकीशन प्वाईंट से जुमला 7,967 आज़मीन-ए-हज्ज की बख़ैर-ओ-आफ़ियत फ़रीज़ा-ए-हज के लिए रवानगी और हज कैंप 2012-ए-के कामयाब इनइक़ाद पर सदर नशीन हज कमेटी ज

हैदराबाद२३अक्टूबर (प्रैस नोट)। आंधरा प्रदेश स्टेट हज कमेटी के ज़ेर-ए-एहतिमाम हैदराबाद अमबारकीशन प्वाईंट से जुमला 7,967 आज़मीन-ए-हज्ज की बख़ैर-ओ-आफ़ियत फ़रीज़ा-ए-हज के लिए रवानगी और हज कैंप 2012-ए-के कामयाब इनइक़ाद पर सदर नशीन हज कमेटी जनाब सय्यद ख़लील उद्दीन अहमद ने बारगाह-ए-ख़ुदावंदी में सजदा-ए-शुक्र अदा किया है और कहा है कि हज कैंप के कामयाब इनइक़ाद पर अल्लाह रब अलाज़त का जितना शुक्र अदा किया जाई, कम है।

सदर नशीन हज कमेटी के इलावा ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर जनाब अबदुलहमीद और अरकान हज कमेटी ने हज कैंप के कामयाब इनइक़ाद पर इन तमाम इदारों और अफ़राद का शुक्रिया अदा किया है जिन्हों ने कैंप के इनइक़ाद में ग़ैरमामूली तआवुन किया ही। चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद जनाब मुहम्मद अहमद अल्लाह की शख़्सी दिलचस्पी के बाइस कैंप के इंतिज़ामात में बड़ी आसानी हुई। आज़मीन-ए-हज्ज की रिहायश, उन की और उन के अस्बाब(वजहे) की अर पोर्ट को मुंतक़ली और हज हाओज़ में उन के ताम के लिए मिसाली इक़दामात किए गई।

कर्नाटक के आज़मीन और वहां के क़ाइदीन ने भी इन इंतिज़ामात की सताइश की ही। इन तमाम ने मर्कज़ी और रियास्ती हुकूमत के मह्कमाजात-ओ-इदारों मसलन कस़्टम़्स, ੀमीगरीशन, महिकमा हवाबाज़ी, महिकमा-ए-सेहत-ओ-तबाबत, बलदिया हैदराबाद, ए पी ऐस आर टी सी, जी ऐम आर अर पोर्ट अथॉरीटी, सऊदी अरबीन एयरलाईनस, इंडियन एयरलाईनस, सी आई ऐस एफ़, मेनज़स, ब्यूरो आफ़ सियोल एवीएश्न अथॉरीटी, डिस्ट्रिक्ट मैडीकल ऐंड हीलत ऑफीसर, प्रिंट-ओ-अलकटरानक मीडीया के इलावा इन बेशुमार वालीनटरस का भी शुक्रिया अदा किया है जिन्हों ने कैंप की कामयाबी(सफलता) के लिए दिन रात मेहनत की है।

उन्हों ने हज कमेटी के स्टाफ़ का भी शुक्रिया अदा किया जिन की मुसलसल (निरन्तर‌)जद्द-ओ-जहद के बाइस कैंप कामयाब हो सका। सदर नशीन और ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर ने कहा कि इस साल हज कैंप के दौरान बेहतरीन इंतिज़ामात किए गई।

TOPPOPULARRECENT